اخبار روز

آلودگی هوای تهران رکورد بازدید از سایت را شکست

سید محمد مهدی میرزایی قمی با تاکید بر اینکه اطلاعات کیفیت هوا با روش های مختلف و بر اساس سه درگاه مختلف در اختیار شهروندان قرار می گیرد، افزود: این روش ها شامل سامانه آنلاین کیفیت هوای تهران به آدرس airnow.tehran.ir است.

وی درباره رکورد بازدید از سامانه آنلاین کیفیت هوا در سال جاری، خاطرنشان کرد: امسال با 700 هزار بازدید، بیشترین بازدید از این سامانه در سال جاری بر اساس 19 ثبت شده است. آذر وی با بیان اینکه شرایط نامساعدی پس از 8 روز متوالی ثبت شد، تصریح کرد: سایت اصلی شرکت کنترل کیفیت هوا air.tehran.ir است که اطلاعات، اخبار و گزارش های آماری و تحلیلی آلودگی هوا از جمله ابزارآلات را منتشر می کند. صفحه آنلاین -اطلاعات کیفیت هوا به آدرس airnow.tehran.ir از دیگر روش های اطلاع رسانی این شرکت برای اطلاع رسانی از وضعیت آب و هوا می باشد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از امکان دریافت اطلاعات آلودگی هوا از طریق اپلیکیشن کیفیت هوای تهران خبر داد و اعلام کرد: کاربرانی که تلفن همراه آنها مجهز به سیستم عامل اندروید است می توانند از اپ استور بازار و کاربرانی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند استفاده کنند. سیستم روی تلفن همراهشان همچنین می توانید این اپلیکیشن را از طریق سیب اپ و سیبچه نصب کنید، تاکید کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به شهروندان از آلودگی هوا و عوامل و منابع تولید و عوارض و عوارض آن بسیار موثر هستند. سعی کرده ایم از ظرفیت های صدا و سیما و سایر رسانه های رسمی برای بهره برداری از امکانات شبکه های اجتماعی متناسب با جهانشمول بودن آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

افزایش آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا