اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Civil War مشخص شد

فیلم Civil War به کارگردانی «الکس گارلند» در سینماها در حال اکران است. «A24» تاریخ انتشار نسخه دیجیتال این فیلم را اعلام کرد.

طبق گفته نشریه ورایتی، نسخه دیجیتال Civil War در تاریخ 24 می 2024 (4 خرداد 1403) منتشر خواهد شد. این فیلم تاکنون بیش از 108.9 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده که 65.2 میلیون دلار آن در آمریکای شمالی و 43.7 میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Civil War مشخص شد

«الکس گارلند» که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی مانند Ex Machina، Annihilation، Men و سریال Devs را در کارنامه دارد، نویسندگی و کارگردانی Civil War را نیز بر عهده داشته است.

این فیلم یک اکشن حماسی است که در آینده نزدیک در آمریکا روایت می‌شود و داستان رقابت برای رسیدن به کاخ سفید را به تصویر می‌کشد. «گارلند» پیش از این این فیلم را به عنوان یک فیلم جنگی با مضامین طنز و شبیه به یک بازی تیراندازی توصیف کرده بود.

فیلم Civil War

«کریستن دانست»، «واگنر مورا»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «کیلی اسپینی»، «ارل گلاسمن»، «سونویا میزونو»، «جونیکا تی. گیبز» و «جس ماتنی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Civil War با بودجه 50 میلیون دلاری گران‌ترین فیلم تاریخ «A24» و دومین فیلم پرفروش این کمپانی پس از Everything Everywhere All at Once محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Civil War چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منابع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا