اخبار روز

جسد هشتمین قربانی سیل مشهد پیدا شد

شهردار مشهد در احمدآباد از پیدا شدن جسد هشتمین قربانی سیل در روستای حسن آباد خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجید بیکی اظهار داشت: جسد پیرمرد 70 ساله اهل روستای «سرقایه» که روز گذشته در سیل گرفتار شده بود، امروز توسط گروه های مردمی در حوالی روستای حسن از میان گل و لای بیرون کشیده شد. آباد با همکاری هلال احمر.

وی افزود: روستاهای محور حسن آباد و راه ارتباطی روستای سلطان آباد و همچنین راه های ارتباطی روستاهای رباط سفید، روستای «پیوه ژن» و «بالندر» در سیل روز گذشته آسیب دیدند اما بخش کشاورزی و قنوات تعدادی از خانه های باغ بیشترین آسیب را متحمل شدند.

بیکی گفت: بر اثر آبگرفتگی زیر گذرگاه راه آهن راه ارتباطی روستای سلطان آباد مسدود شد و شب گذشته حدود 300 نفر از مردم منطقه جان خود را از دست دادند. یکی روستاهای دیگر جابجا شدند.

بخشدار احمدآباد گفت: قطعی برق چاه آب شهرک ملک آباد رفع شده و خط شکسته انتقال آب به پنج روستای محور حسن آباد نیز در حال تعمیر است. در حال حاضر مخازن روستاها با خودروهای تانک پر می شود. بنابراین در روستاهای مذکور کمبود آب وجود ندارد.

بیکی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت ها مربوط به بخش کشاورزی منطقه بوده است، گفت: به عنوان مثال در روستای سرقایه حدود 150 باغ وجود دارد که حداقل 60 درصد آن در سیل دیروز خسارت دیده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تلفات سیل روز چهارشنبه در این استان به هفت نفر افزایش یافت که پنج نفر از مشهد و دو نفر از روستاهای فریمان هستند.

سیدرضا عباسی نیشابوری افزود: سه نفر نیز مفقود شده اند یکی یکی از آنها به روستای سرقایه در بخش مرکزی اشاره دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا