اخبار روز

رئیسی و وزرایش باید حداقل هر سه ماه یک بار از بازار خرید کنند. ببین چه خبره/ خواربارت سفارش داده شده، از سفره مردم چیزی نمی دانی

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: توصیه من به مسئولان این است که برای رضای خدا ماهی یا سه ماه یک بار از بازار خرید کنند تا ببینند چه خبر است. آنها خریدهای خود را انجام نمی دهند و.» خریدهای آنها سفارشی است، بنابراین در مورد این چیزها زیاد صحبت می کنند.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در گفت و گو درباره تفاوت مرکز تحقیقات و دولت در خصوص انتشار برخی گزارش ها در خصوص معیشت جامعه و میزان فقر در کشور، گفت: به نظر من دولت باید گزارش های منتشر شده را منتشر کند. توسط مرکز پژوهش های مجلس در نظر گرفته شود

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش های شورای اسلامی بازوی علمی، عملیاتی و مشورتی مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمار و ارقام مرکز پژوهش های مجلس درست است، دولت باید کار و روند خود را اصلاح کند. اگر اینطور نیست باید بر اساس آمار دقیق مشخص کند که کدام قسمت از این گزارش ها نادرست است و مرکز تحقیقات باید این گزارش ها را تصحیح و منتشر کند نه اینکه بگوید این اتفاق نباید می افتاد.

بدری تصریح کرد: به نظر من کار این دولت درست نیست; چون معتقدم این کار به عنوان فرار از مسئولیت تلقی می شود. معتقدم دولت باید از هرگونه اطلاع رسانی صحیح از سایر مراکز استقبال کند.

وی با توجه به اینکه رئیس دولت در مصاحبه اخیر خود شرایط را به گونه ای مطرح کرد که گویی در کشور مشکل اقتصادی وجود ندارد و مردم از مشکلات وجودی رنج نمی برند، گفت: به خودش اعتماد دارد، هرچند به نظر من نباید اعتماد کند.

این عضو شورای اسلامی تاکید کرد: واقعیت ها با گزارش هایی که به ایشان می دهند متفاوت است، ایشان در تلویزیون هم به زبان آنها گزارش می دهند و به نظر من آقای رئیس جمهور نباید به آنها اعتماد کند.

وی گفت: اقشار پایین جامعه و سفره مردم نشان نمی دهد که چه می گویند. توصیه من به مسئولین این است که برای رضای خدا ماهی یک بار یا هر سه ماه یکبار از بازار خرید کنند و ببینند چه کاری انجام می دهند. در مورد سفره مردم این چیزها را زیاد می گویند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا