اخبار روز

فیلم “پادشاهی سیاره میمون ها” در صدر آمار فروش در سراسر جهان قرار دارد. 129 میلیون دلار برای هفته اول

فیلم سیاره میمون ها در اولین هفته اکران جهانی خود ۱۲۹ میلیون دلار فروخت.

به گزارش ایسنا، «سیاره ملکه میمون» محصول دیزنی و قرن بیستم در اولین آخر هفته اکران خود در باکس آفیس بین المللی ۷۲.۵ میلیون دلار فروخت.

جدیدترین اثر از مجموعه «میمون‌ها» با 56.5 میلیون دلار در رتبه اول آمریکای شمالی قرار گرفت و مجموع فروش جهانی خود را در هفته اول اکران به 129 میلیون دلار رساند.

«سیاره میمون ها» با بودجه 160 میلیون دلاری تولید شد و انتظار می رود مانند فیلم های قبلی خود بیشترین درآمد خود را در باکس آفیس بین المللی داشته باشد.

بهترین بازی این فیلم در بازار خارجی در چین با 11.4 میلیون دلار و پس از آن فرانسه با 7.1 میلیون دلار، مکزیک با 6.4 میلیون دلار و انگلستان با 4.8 میلیون دلار بوده است.

دیگر بازارهای برتر این فیلم عبارتند از: کره جنوبی (3.2 میلیون دلار)، استرالیا (2.7 میلیون دلار)، برزیل (2.6 میلیون دلار)، آلمان (2.2 میلیون دلار) و اسپانیا (2.2 میلیون دلار).

قسمت‌های قبلی، از جمله «سیاره میمون‌ها: پیش‌وولوشن» و «سیاره میمون‌ها: جنگ برای میمون‌ها» به ترتیب ۴۸۱ و ۴۹۰ میلیون دلار فروخت، در حالی که «سیاره میمون‌ها: پیش‌وولوشن» ۷۱۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. پرفروش ترین قسمت سریال

وس بال کارگردانی Kingdom of the Planet of the Apes، چهارمین قسمت از سری جدید و دهمین فیلم از این مجموعه فیلم 56 ساله است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا