اخبار روز سینما

نتفلیکس سری جدید انیمیشن One Piece را معرفی کرد

«نتفلیکس» روز یکشنبه سری جدید انیمیشن One Piece از انیمه و مانگای محبوبی به همین اسم را معرفی و اعلام کرد که اکنون در حال تولید است.

تیم One Piece در بیانیه ای اعلام کرد که این اقتباس جدید، متمایز از مجموعه انیمه تلویزیونی بوده که بیش از 25 سال از پخش آن میگذرد. همچنین، تیم تولید فاش کرد که سریال جدید با استفاده از فناوری بصری پیشرفته برای تجسم مجدد ماجراهای «لوفی» در حماسه محبوب East Blue ساخته خواهد شد و هدف آن ارائه یک تجربه تازه و در عین حال آشنا به بینندگان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سری جدید انیمیشن One Piece

مانگا One Piece نوشته شده توسط «Eiichiro Oda»، بیش از 510 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و از سال 1997 به صورت هفتگی در ژاپن منتشر شده است. داستان این مانگا زندگی «لوفی»، یک دزد دریایی جوان با توانایی‌های خاص را دنبال می‌کند. او با کمک گروهش، دزدان دریایی کلاه حصیری، به دنبال گنج دست نیافتنی One Piece می‌گردد؛ به این امید که روزی پادشاه دزدان دریایی شود.

سری جدید انیمیشن One Piece

یک اقتباسی دیگر به صورت لایو اکشن در «نتفلیکس» در ماه اوت آغاز و در سپتامبر برای فصل دوم تمدید شد. این سریال با بازی «ایناکی گودوی» در رده بندی «نیلسن» در ایالات متحده در رتبه بندی فیلم‌های استریم اورجینال قرار گرفت و 1.3 میلیارد دقیقه در هشت قسمت تماشا شده است. همچنین، در لیست پایان سال «TVLine» نیز از بهترین برنامه های تلویزیونی 2023 در رتبه 19 قرار گرفت.

«نتفلیکس» همچنین در حال اقتباس یکی دیگر از مانگاهای «اودا» به نام Monsters 103 Mercies Dragon Damnation است که در ژانویه به نمایش در می‌آید. با توجه به توضیحات سری انیمیشن، این داستان درمورد «ریوما»، یک سامورایی است که در دنیایی گرفتار شده و باید با یک نیروی شوم و اژدهایی که قادر به ایجاد ویرانی‌های فاجعه‌بار بر روی زمین است، بجنگد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری جدید انیمیشن One Piece چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: yahoo

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا