اخبار روز سینما

نخستین تصاویر از تئاتر Romeo and Juliet منتشر شد

تام هالند ستاره دنیای سینمای مارول، بار دیگر با چالشی جدید در دنیای هنر روبرو شد. او این بار در تئاتر Romeo and Juliet ، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

«تام هالند» که در سن 27 سالگی به یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر سینما تبدیل شده، سابقه درخشانی در ایفای نقش‌های مختلف دارد. از بازی در نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول گرفته تا حضور در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند غیرممکن، او بارها توانایی خود را به اثبات رسانده است. حال «هالند» با حضور در نمایش رومئو و ژولیت در مسیر جدیدی قدم برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نخستین تصاویر از تئاتر Romeo and Juliet منتشر شد

حال «تام هالند» با حضور در نمایش Romeo and Juliet به کارگردانی «جیمی لوید»، قدمی دیگر در مسیر حرفه‌ای خود برداشته است. او در این نمایش در کنار «فرانچسکا آموودا-ریورز»، بازیگر نقش «ژولیت»، به روی صحنه می‌رود.

نخستین تصاویر از تئاتر Romeo and Juliet منتشر شد

انتشار تصاویر این نمایش تئاتری، هیجان طرفداران را برای دیدن هنرنمایی «تام هالند» در نقشی متفاوت دوچندان شده است. به نظر می‌رسد «هالند» که به دنبال تجربه چالش‌های جدید در بازیگری است، مصمم بوده تا ثابت کند که در هر ژانری می‌تواند بدرخشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا او در این نمایش تئاتری نیز موفق خواهد بود و نظر مثبت مخاطبان را جلب خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تئاتر Romeo and Juliet چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا