اخبار روز سینما

نظرات پارسا پیروزفر و شهاب حسینی برای مستی از عشق







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، اکران مردمی فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی در هتل اسپیناس برگزار شد. پارسا پیروزفر در گروه فیلمبرداری حضور داشت اما شهاب حسینی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا به صورت آنلاین در این مراسم حضور نداشت.

شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم مست عشقی برای اولین بار از نقش خود در این فیلم صحبت کردند.

پارسا پیروزفر حضور در این پروژه را فرصتی بزرگ برای خود دانست و گفت: این فرصت بسیار خوبی برای من بود که بتوانم نقش بسیار کوچکی در زندگی مولانا داشته باشم نقش بزرگی برای ایفا کردن دارم و اگر بتوانم بخش کوچکی از آن را بازی کنم، به خودم افتخار می‌کنم.»

پیروزفر در ادامه توضیح داد: مدتی که برای این نقش داشتم برای من بسیار روشنگر بود، امیدوارم شهاب حسینی هم که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در این مراسم حضور پیدا کند، در یک فایل صوتی گزارش داد درباره حضورش در سریال Drunk on Love. وی با بیان اینکه هنوز فیلم را ندیده است توضیح داد که این اولین بار است که می خواهد فیلم را ببیند و متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته است آن را ببیند.

شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم مست عشقی برای اولین بار از نقش خود در این فیلم صحبت کردند.

حسینی درباره نقش شمس تبریزی نیز گفت: شمس تبریزی از آن دست نقش هایی بود که بازیگر را در دست می گیرد و او را تبلیغ می کند، امیدوارم اثر خلق شده در خور نام این دو بزرگوار باشد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از روز پنجم اردیبهشت ماه این فیلم اکران شد و در حال حاضر بیشترین فروش را در سینماهای ایران به ثبت می رساند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا