اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

چرا دولت از انتقادات مراجع تقلید در جلسه دیدار با رئیسی دست‌پاچه شد؟

محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت: خبرهایی که از جلسات ملاقات رئیس جمهور با چندتن از مراجع‌عظام‌تقلید منتشر شد، گویای آن بود که انتقادات تندی از عملکرد دولت سیزدهم بخصوص در تامین معیشت مردم صورت گرفته و از گرانی و مشکلات اقتصادی شدیداً گلایه شده است.

این انتقادات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت و حس رضایت شهروندان را از رویکرد انتقادی مراجع محترم برانگیخت.

با این حال بلافاصله مسئولان ناشی دولت دست به کار شدند و به جای حل مسئله به پاک‌کردن صورت مسئله پرداختند و با رفتاری بچگانه و غیرحرفه‌ای دفتر مراجع را زیر فشار گذاشتند تا به تصور واهی‌شان تاثیر انتقادات را کاهش داده و دولت را از زیر ضرب نجات دهند.

مسئولان دولت و شخص آقای رئیسی واقعا نمی‌دانند که وضع معیشت مردم خوب نیست؟ و واقعا گمان می‌کنند با سانسور خبرها، ناگهان آتشی که زندگی مردم را می‌سوزاند،گلستان می‌شود؟

این دستپاچگی از کجا می‌آید که به محض طرح انتقاد از دولت توسط افراد و یا رسانه‌ها عده‌ای دست بکار می‌شوند تا ظاهر ویران عملکرد دولت را ماله بکشند؟

پاسخش روشن است. ناتوانی در دستگاههای اجرایی موج می‌زند و دولت بجای اینکه به تصفیه مدیران بی عرضه در سطوح مختلف(به ویژه برخی وزیران) بپردازد تا مسآله حل شود، آشغالها را زیر فرش  پنهان می‌کند و در واقع با این کار سر خودش را گول می‌مالد.

و  در این وسط آقای رئیسی در آستانه  واپسین سال دولتش، جوری حرف می زند که انگار روزهای تبلیغاتی ۱۳۹۶ یا۱۴۰۰ است.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا