اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در مشهد/آمار جان باختگان اعلام شد

به گزارش بازتاب آنلاین، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد قربانیان سیل در این استان دیروز چهارشنبه به هفت نفر افزایش یافت.

سیدرضا عباسی نیشابوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 5 نفر از این افراد اهل مشهد و دو نفر از روستاهای فریمان هستند.

وی گفت: تلاش برای امدادرسانی و تعیین وضعیت مفقودین ادامه دارد.

فرماندار مشهد همچنین بیان کرد: علاوه بر سیل پنج فوتی روز گذشته در مشهد، یک نفر نیز در روستای «سرقایه» مشهد مفقود شده است.

محسن داوری افزود: 150 خانوار سیل زده در مشهد و حدود 300 نفر به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.

وی با خوب ارزیابی وضعیت روستاهای بخش مرکزی گفت: جاری شدن سیل در جاده میامی و روستای چنارک از توابع رضویه با مشکل و خسارت مواجه شد و خدمات رسانی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی شدید از روز سه شنبه در استان فعال شده است که تا اوایل هفته آینده بارش های سیل آسا همراه با رعد و برق، تگرگ همراه با وزش باد شدید و جاری شدن سیل، روان آب و سیل را به همراه خواهد داشت. دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این مدت هشدار داد.

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا