اخبار خودرو

آغاز فروش اپتیما فول آپشن در سامانه وارداتی ها

آغاز فروش اپتیما فول آپشن در سامانه وارداتی ها

شرکت کوشا خودرو نگین این بار فروش نسخه فول آپشن اپتیما را در سامانه وارداتی آغاز کرده است.

بر اساس آخرین گزارش خودرو، کوشا خودرو نگین کیا K5 که در بازار جهانی به نسل جدید اپتیما معروف است را وارد بازار ایران کرده است. این خودرو در ابتدای عرضه به موتور دو لیتری تنفس طبیعی مجهز بود و سطح تجهیزات اولیه در آن به چشم می خورد. اما اکنون خودروی کوشا گزینه کامل و قدرتمندتری است. چه k5 آن را به جای نسل جدید اپتیما وارد بازار ایران کرده و فروش آن را در سامانه واردات آغاز کرده است.

چه k5 آپشن جدید و کامل در مبادی ورودی به کشور یک میلیارد تومان قیمت تخمینی دارد و احتمالا در زمان تحویل خودرو با قیمت 2 میلیارد تومان به دست مشتریان خواهد رسید. کامل و قدرتمندترین کیا K5 از خط تولید این خودروساز کره ای در چین عرضه می شود.

نام ماشین قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) قیمت نهایی احتمالی (تومان)
چه K5 توربو ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ویدیوی معرفی کیا K5 دو لیتری تنفس طبیعی

کیا K5 جدید به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده است. این موتور 170 اسب بخار با گشتاور 253 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس این سدان کره ای مونتاژ شده در چین 7 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ است. مصرف بهینه سوخت این خودرو 5.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. علاوه بر این، کیا K5 توربو می تواند در کمتر از 9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

در آپتیما فول آپشن جدید که با نام کیا K5 توربو می شناسیم، امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی وجود دارد. این خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، استارت دکمه ای، صندلی برقی، رانندگی در خط اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، آمپلی فایر دیجیتال جلو، اهرم دنده برقی، فرمان عقب، تودوزی چرمی داخلی، نور بالا اتوماتیک، چراغ های جلو LED می باشد. فن آوری، شش کیسه هوا، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، ترمز اضطراری خودکار، رادار خط خوان و غیره.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا