اخبار روز

آمریکا حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل را تایید کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن سعی کرد القا کند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایران به هدف اصابت نکرده‌اند، اما آمریکا و دیگر متحدان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به پایگاه‌های تعیین‌شده موفقیت‌آمیز بوده است.

به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف ظهر امروز در همایش مدار امید در سالن اجتماعات استانداری اردبیل اظهار داشت: ارتباط، اطلاع رسانی و قدردانی از افکار عمومی از افتخار و قرابت خاصی برخوردار است و در این شرایط حساس رسانه ها و روابط عمومی ها نقش آفرینی می کنند. نقشی حیاتی و تاثیرگذار در مدیریت افکار عمومی.

دشمنان سعی می کنند با نظام مخالفت کنند و آن را دشمن سازند

وی تصریح کرد: 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان سرسخت این ملت همچنان در صدد مخالفت و دشمنی با این نظام هستند چرا که معتقدند این نظام با اهداف شوم و شوم آنها در تضاد است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون همه قدرت های شرق و غرب از شوروی گرفته تا آمریکا با حمایت همه جانبه دشمنان این ملت در صدد برهم زدن انقلاب بوده اند. روند حکومت داری جمهوری اسلامی ایران نه تنها موفق نشد، بلکه شاهد فروپاشی نظام شرق و غرب بود و در این بین قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد.

گرایش ملت های آزادیخواه به سمت شعارهای انقلاب اسلامی است

شریف افزود: با تدبیر ائمه انقلاب امروز گفتمان انقلاب اسلامی به بالاترین حد خود رسیده است و شاهد گرایش ملت های آزادی خواه به شعارهای انقلاب اسلامی هستیم که همه اینها برخاسته از فطرت انسان و زلزله سیاسی در جهان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: این دشمنان به دلیل فرهنگ، دین و اعتقاد اسلامی با گفتمان انقلاب اسلامی ناسازگار بوده و از هر جهت زمینه مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران در این 45 سال همواره حامی مظلومان به ویژه ملت مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم صهیونیستی بوده و امروز ماهیت رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری نمایان است.

جوانترین اسرائیل ماهیت درونی خود را نشان داد

شریف گفت: ملت ایران ۴۵ سال است که برگزاری روز قدس را علیه رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جامعه بشری رد کرده و از سوی دیگر همواره از مظلومان فلسطین حمایت کرده است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: رژیم صهیونیستی در هفت ماه گذشته همراه با تخریب بیمارستان ها، مدارس، منازل ساکنان غزه و حمله به اردوگاه ها، موجب شهادت 35 هزار انسان بی گناه و 75 هزار مجروح شده است. همچنین هزاران آواره و مردم بی گناه هدف قرار گرفتند و به شدت مورد حمله قرار گرفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه، این رژیم وحشی و آدمکش در ماه های اخیر ماهیت درونی خود را نشان داده و نه تنها ملت های آزادیخواه، بلکه خود غربی ها و آمریکایی ها نیز به این ماهیت کثیف پی برده اند. اخیراً در اروپا و آمریکا شاهد این اعتراضات در جنبش دانشجویی هستیم.

ننگ رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می شود

شریف گفت: این رژیم در 70 سال گذشته چنین شبهه ای را تجربه نکرده است و روز به روز بر شرم رژیم صهیونیستی افزوده می شود و شعارهای دروغین پشت آن جای خود را محکم کرده است. یکی کم کم آشکار خواهد شد.

وی افزود: اگر آمریکا به صهیونیسم نمی آمد، عملیات طوفانی الاقصی اساس نابودی این رژیم دروغین را می گذاشت و امروز علی رغم همه تلاش های آمریکا و اروپایی ها، رژیم صهیونیستی و خود ایالات متحده به منفورترین رژیم امروز جهان تبدیل شده است.»

معاون روابط عمومی کل سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکپارچه و مقتدر در برابر اینگونه مستکبرین ایستاده است و تحت رهبری ائمه انقلاب امروز شاهد قیام قدرت هستیم. جمهوری اسلامی ایران به جایگاه والایی رسید.

حاج قاسم سلیمانی لحظه ای از شناخت دشمنان غافل نشد

شریف با گرامیداشت یاد و خاطره 3400 شهید استان و شهدای آرمان خواه این مرز و بوم، افزود: امروز بر سر سفره شهدایی چون علامه مطهری و شهید حاج قاسم سلیمانی نشسته ایم که از شناخت آن ها کوتاهی نکردند. دشمن با شجاعت و درایت و درایت ائمه انقلاب در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران قدم می گذاریم.

وی با یادآوری تلاش دشمن برای ناامید کردن ملت ایران، تصریح کرد: امروز دشمن با جدیت سه رویکرد را دنبال می کند که اولین قدم آن پشیمانی ملت ایران از انقلاب است.

رژیم صهیونیستی در غزه گیر کرده است

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود یادآور شد: نظام رسانه ای غرب با تولید برنامه های فرهنگی و هنری تلاش می کند دستاوردهای نظام شاهنشاهی را به نمایش بگذارد و مردم ایران را از انقلاب و پیامدهای آن پشیمان کند. واقعیت ها متفاوت بود و دشمن در صدد تحقق آن است.

سردار شریف تصریح کرد: رویکرد دوم دولت دامن زدن به مشکلات و بزرگنمایی کاستی ها در کشور است و در این زمینه سعی دارد همه مصائب داخلی و ایرانی جلوه کند.

وی با تشریح وظیفه رسانه ها در تقویت امید در جامعه و القای نشاط و نشاط، افزود: باید تاریخ پرفراز و نشیب این کشور را به آیندگان بازگو کنیم و آنها را به آینده امیدوار کنیم.

دنیا فهمیده است که اسرائیل حرفی برای گفتن ندارد

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویداد تاریخی ماه‌های اخیر برای نشان دادن چهره و چهره واقعی صهیونیسم جهانی گفت: در حالی که تلاش‌هایی برای تقویت رژیم صهیونیستی با نمایش قدرت نظامی، امنیتی و دفاعی صورت گرفته است. دنیا فهمیده است که این رژیم از درون خالی است و حرفی برای گفتن ندارد.

شریف در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اسرائیل که اعراب را در جنگ شش روزه به دام انداخته کاری نداریم، بلکه با وجود حمایت های آمریکا و کشورهای اروپایی، صهیونیسم جهانی به نقطه ای رسیده است که امروز کاهش یافته است و هفت ماه است که در غزه گیر افتاده است.

وی با یادآوری ضعف این رژیم علیرغم همه تبلیغات گسترده، افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی به تمامی آزادی خواهان جهان رسیده است که با اعتماد به نفس واقعی از مظلوم دفاع کرده و رژیم صهیونیستی را غاصب و وحشی نشان می دهند.

عملیات وعده صادقانه با عملکردهای ویژه موفقیت آمیز بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تلاش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و حوادث اخیر آوارگی مردم این منطقه، انهدام حماس و آزادی گروگان ها نه تنها منجر به دستیابی به هیچ یک از اهداف هفت گانه این رژیم نشده است. ماه ها، اما در سرزمین های اشغالی فلسطین گیر کرده اند. تحرک برای این رژیم امکان پذیر نیست.

شریف در ادامه سخنان خود یادآور شد: عملیات تنبیهی حومه صادق یک عملیات موفق با ویژگی های خاص بود که ضربه مهلکی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی تصریح کرد: هر چند در داخل جریانی وجود دارد که تلاش می کند دارایی های داخلی را پست جلوه دهد و دارایی های خارجی را بزرگ جلوه دهد، اما با روحیه واقعی این عملیات، بدنه دشمن را به لرزه درآورده است.

اعتراف آمریکا به موفقیت عملیات True Promise

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه اسرائیل مجهز به مجهزترین فناوری نظامی بود، سعی کردیم نقاط ضعف دشمن را شناسایی کنیم و در عملیات صادق و با همت بچه های غیور کشور، توانمندی های خود را به نمایش بگذاریم. ما شاهد یک عملیات موفقیت آمیز بودیم.»

شریف افزود: ما در مانورهای مختلف حمله به پایگاه های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به اشتباه استراتژیک رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری را داشتیم و اقدامات تنبیهی به موقع داریم. ما بهترین شرایط را ایجاد کرده ایم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند دشمن تلاش کرد اینگونه القا کند که 99 درصد موشک ها و پهپادهای ایران نتوانسته اند به هدف اصابت کنند، اما به خواست خدا همه این فضاسازی های دروغین واژگون شد و آمریکا و. .. دیگر متحدان رژیم صهیونیستی حمله ایران به پایگاه های تعیین شده را موفقیت آمیز دانستند.

ظالمان غزه در میدان پیروز خواهند شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این عملیات حاصل برنامه ریزی، هوشمندی، تدبیر و آینده نگری فرماندهی کل نیروهای مسلح و همچنین هوشیاری و هوشیاری این نیروها است تا بتوانیم علناً به رژیم صهیونیستی حمله کنیم. دارای پیشرفته ترین سیستم دفاعی و دفاعی منطقه برای انتقام گیری است

شریف تصریح کرد: ما معتقدیم همه این موفقیت ها مرهون الطاف الهی و پایبندی به ارزش های اسلامی است و معتقدیم ملت ایران همیشه می تواند با تکیه بر عناصر معنوی در عرصه های مختلف پیروز باشد.

وی با اشاره به ادامه مقاومت به عنوان یک اصل ضروری در مقابله با رژیم صهیونیستی، ادامه داد: به فضل الهی مردم مظلوم غزه در میدان پیروز خواهند شد و این رژیم صهیونیستی است که سر جای خود قرار گرفته است. نقطه فروپاشی و نابودی آنها قطعی است».

ما تاوان عزت ایران را دادیم

معاون روابط عمومی سپاه در ادامه سخنان خود یادآور شد: با همت فرزندان این مملکت در گام دوم انقلاب به موفقیت های بیشتری دست خواهیم یافت و برای شکست دشمن تلاش خواهیم کرد.

شریف تصریح کرد: این ملت مصائب دوران دفاع مقدس و سختی های اوایل پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته است و امروز در اوج قدرت و عظمت است و دشمن قدرت و عظمت ما را نمی بیند.

وی با اشاره به حضور گسترده در مراسم تشییع بی سابقه شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شادی مردم پس از عملیات صادق، گفت: همه این اتفاقات نشان می‌دهد که اتحاد و همدلی ملت ایران بی‌نظیر است و باعث می‌شود که با همین روحیه امید و نشاط می توانیم به پیروزی های مختلف برای ملت خود دست یابیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملتی که هزینه نکند در این عرصه بازنده خواهد بود و ما از دوران دفاع مقدس تاکنون در عرصه های مختلف تاوان آبروی این کشور را داده ایم و قطعاً نخواهیم بود. بازنده در زمین.”

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا