اخبار روز سینما

آیا از افزایش وزن باورنکردنی نیوشا ضیغمی خبر داشتید؟ + عکس

عکس جدید نیوشا ضیغمی موضوع. کاربران اشاره کردند که این بازیگر اضافه وزن داشت. نیوشا ضیغمی در 18 سالگی تیر وی در سال 1359 در تهران به دنیا آمد و دارای دیپلم معماری است اما از آنجایی که در رشته روانشناسی کودک دانشگاه سراسری پذیرفته شد، ادامه تحصیل در این رشته را ترجیح داد و لیسانس این رشته را از شهید بهشتی اخذ کرد. دانشگاه در تهران.

افزایش وزن باورنکردنی نیوشا ضیغمی

آیا از افزایش وزن باورنکردنی نیوشا دیغمی خبر داشتید؟ + عکس

خانواده نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با بیان اینکه علیرغم مخالفت پدر و مادرش وارد حرفه بازیگری شد، می گوید: زمانی که می خواستم بازیگری را شروع کنم، مادرم مخالفت نکرد، اما نگاه مادرانه به آینده من مورد توجه قرار گرفت، اما پدرم این کار را نکرد. موافقت کرد که من یک بازیگر شوم. اصولاً پدرم کار علمی را دوست داشت و من دکتر یا مهندس بودن را به بازیگری ترجیح می داد. زمانی که وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول که نتیجه خوبی گرفتم، پدرم تغییر سمت داد و کار من را پذیرفت.

آیا از افزایش وزن باورنکردنی نیوشا دیغمی خبر داشتید؟ + عکس

کلاس بازیگری نیوشا ضیغمی

ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان واقع در کوچه نهم، خیابان بخارست، محله آرژانتین تهران، بازیگری را فرا گرفت و این موسسه او را به مسعود جعفری جوزانی معرفی کرد. پس از فارغ التحصیلی از این کلاس ها در مجموعه تاریخی چش باد نقش دختری از روستاهای شمالی را بازی کرد. وی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و این فیلم منجر به همکاری مجدد دیغمی و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده شد که نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. . . بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر و با بازیگرانی چون هدا تهرانی به رقابت پرداخت.

ازدواج و طلاق نیوشا ضیغمی

او در سال ۱۳۸۸ با آرش پولادخان، تاجر ایرانی ازدواج کرد. اردیبهشت ماه در سال 1397 اولین دخترشان به نام لنا به دنیا آمد. او در برنامه زنده اینستاگرامی مهریه خود را یک سکه طلا اعلام کرد و این موضوع در رسانه های ایران جنجال به پا کرد. این زوج سال گذشته از هم جدا شدند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا