اخبار روز

آیا حقوق سربازان دوباره افزایش می یابد؟


به گزارش مانیبان، محسن دهنوی در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت:

وی افزود: با تلاش همکاران ما در مجلس، بالاخره آخرین تغییرات حقوق سربازان در جداول قانون بودجه سال 1403 اصلاح شد و 6 هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق سربازان اضافه شد. تعداد این عزیزان در مجلس یازدهم انقلاب بیش از 20 برابر شده است.

سربازان متاهل در حال انجام خدمت سربازی در مناطق عملیاتی فروردین 1403 حداقل دستمزدی معادل 10 میلیون و 230 هزار تومان دریافت کرد، اما با اعتباراتی که در مجلس در بودجه برای این امر تصویب شد، حداقل دستمزد. اردیبهشت ماه سربازان معادل 11535000 تومان خواهد بود.

حداقل دستمزد متاهلین در مناطق شهری و غیر عملیاتی فروردین 1403 معادل 7 میلیون و 990 هزار تومان است که با تصویب مجلس حداقل به 9 میلیون و 573 هزار تومان می رسد.

حقوق سربازان مجرد در حوزه عملیات در ماه گذشته به حداقل 7 میلیون و 360 هزار تومان رسید و با اعتبارات جدید مجلس، حداقل حقوق سربازان مجرد خدمت در مناطق عملیاتی باید به 8 میلیون و 450 هزار تومان برسد. تومان.

حداقل حقوق سربازان مجرد فعال مناطق غیر عملیاتی نیز در نظر گرفته شده است فروردین ماه به 4 میلیون و 400 هزار تومان رسیده، باز هم به حداقل 5 میلیون و 460 هزار تومان افزایش می یابد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا