اخبار روز

آیا سیگنال عمان به ایران/بازار بورس دلار آماده سقوط است؟

چرخ دستی مونتاژ، سیستم یکپارچه ترولی، قیمت چرخ دستی، تجهیزات اولیه

تجارت نیوز > طلا و ارز

سارا صفری

طلا و ارز

28 تیر 1402

07:00

بازار ارز در انتظار نتایج نشست های سیاسی روز گذشته 27 آوریل است تیر قیمت دلار در دو روند افزایشی و نزولی قرار گرفت. این اسکناس در نهایت در انتهای کانال 49 هزار تومان بسته شد.

خبر دیدار وزیر امور خارجه عمان با همتای ایرانی خود در تهران شایعاتی را در میان تجار ایجاد کرده است که این سفر در روزهای آینده اخباری مبنی بر تحریم ایران را به همراه خواهد داشت. امیر عبداللهیان در عین حال از تلاش های سازنده عمان برای کمک به رفع تحریم ها علیه ایران و بهبود و ارتقای روابط با برخی از کشورهای منطقه قدردانی کرد.

فعالان تجاری بر این باورند که برجام حوزه مذاکرات و اخبار منتشر نشده است که سیاستگذار ترجیح می‌دهد در این مقطع زمانی منتشر نکند. از سوی دیگر، فعالان بازار FX نیز می گویند که تأثیر اخبار سیاسی یک روز ادامه دارد و بازار منتظر اخباری است که به اندازه اخبار واقعی برجام باشد.

تحلیلگران بازار انتظار دارند کف قیمت دلار در محدوده 48 هزار و 600 تومان باشد. آنها معتقدند در حالی که نهاد سیاستگذاری تلاش می کند تا از ورود قیمت دلار به کریدور 50 هزار تومانی جلوگیری کند اما نشان می دهد که قصدی برای افزایش مجدد قیمت دلار ندارد.

قیمتش متفاوته

دیروز 27 تیر قیمت اسکناس دلار در سایت بازار ارز پس از نزدیک به یک هفته یک تومان تغییر کرد. اسکناس دلار 41 هزار و 258 تومان قیمت گذاری شد. حواله دلاری نیز با افزایش یک تومانی 37 هزار و 507 تومان عرضه شد.

قیمت نیم دلار نیز مانند هفته های گذشته روی 28500 تومان ثابت ماند.

قیمت ارز موثر

در آخرین معامله روز گذشته، یورو در بازار آزاد با قیمت 54 هزار و 800 تومان معامله شد و 100 تومان کاهش یافت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار ارز به 46 هزار و 355 تومان رسید و 60 تومان افزایش یافت. با همین افزایش، انتقال یورو نیز با قیمت 42 هزار و 140 تومان عرضه شد.

درهم امارات دیروز با کاهش 80 تومانی 13460 تومان معامله شد. قیمت درهم در وب سایت بازار فارکس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییری نکرده است. حواله درهم با قیمت 10 هزار و 213 تومان و یک تومان افزایش یافت. اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

۲۲۳۲۲۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا