اخبار روز سینما

رکورد شکنی عطاران با ویلای ساحلی!/جزئیات

رضا عطاران یک سال بعد از «انفرادی»، با فیلم تازه کیانوش عیاری ویلای ساحلی به سینماها برگشته است و قرار است تا پایان سال نیز با یک فیلم دیگر روی پرده سینماها باشد.

به گزارش ایسنا، رضا عطاران تابستان گذشته جلوی دوربین کیانوش عیاری رفت تا شش سال پس از توقیف «کاناپه» کارگردانی فیلم «ویلای ساحلی» را داشته باشد. او در این فیلم دوباره پژمان جمشیدی را در کنار خود دارد و همین ترکیب باعث شده است که «ویلای ساحلی» را کمدی بدانیم، البته اینطور نیست و کارگردان آن را بیشتر به عنوان فیلمی با داستانی شیرین معرفی می کند.

عطاران در دهه 90 در بیش از 20 فیلم ایفای نقش کرد که دو فیلم «روشن» و «سیشلیک» هنوز اکران نشده اند و از امروز ۱۵ آذرماه جدیدترین فیلم او در دهه‌ای جدید، اکران خواهد شد.

سال ۱۳۹۹ عطاران با دو فیلم «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جشنواره فجر حضور داشت . برای بازی در «روشن» نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و قرار بود پس از چند سال وقفه و پشت سر گذاشتن موانع امتحانی پاییز امسال به سینماها برود که به دلیل پخش «ویلای ساحلی» نمایش این اثر به تاخیر افتاد.

 علی سرتیپی – مدیر عامل دفتر پخش فیلمیران – در این خصوص به ایسنا گفت: فیلم روشن بعد از جشنواره فجر در سینما پخش خواهد شد. درست است که  تکلیف یکی از فیلم‌های منتشر نشده عطاران تعیین شده، اما «شیشلیک» باز هم برای اکران سرنوشت روشنی  ندارد و این ساخته مهدویان بعد از رونمایی در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به تا نزدیکی توقیف رفته و در پیچ و خم گرفتن مجوز مانده است.

همچنین تقریبا از یک ماه قبل عطاران سریال «دفتر یادداشت» را در شبکه راه اندازی کرد. او یک نمایش خانگی دارد و مدتی است که سریال قدیمی «خیابان اقاقیا» با ایفای 20 سال بازی دوباره از تلویزیون پخش می شود. این بازیگر به احتمال زیاد با کیانوش عیاری برای بازی در یک مینی سریال همکاری دیگری خواهد داشت. به گفته عیاری، این سریال راز تهمینه نام دارد و  با نقش آفرینی رضا عطاران از پاییز جهت پخش در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی ساخته شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا