اخبار روز سینما

آیا هانده ارچل به ایران خواهد آمد؟

با اکران فیلم مست عشق ، خبرها نشان می‌دهد که هانده ارچل در ایران حضور پیدا خواهد کرد و قصد ورود به سینماهای ایران را دارد. با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، امکان حضور او در ایران، صفر نیست.

« هانده ارچل »، بازیگر و مدل ترکیه‌ای، شاید در آینده‌ای نزدیک به ایران بیاید، اما تاکنون صحبتی از این اتفاق نشده و تمام اخبار آن کذب هستند. با توچه به اکران فیلم مست عشق در ایران، این بازیگر فرصتی دارد تا به ایران بیاید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هانده ارچل در ایران

«هانده ارچل»، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، در فیلم مست عشق به کارگردانی «حسن فتحی» به هنرنمایی می‌پردازد. این فیلم، یک تولید مشترک ایران و ترکیه است و پس از مشکلات زیاد و چند سال فیلمبرداری، نهایت در تاریخ 29 فروردین 1403 در سینماهای سراسر جهان، از جمله ترکیه و ایران، اکران شد.

«علی سرتیپی»، مدیر عامل شرکت پخش فیلمیران، درباره حضور بازیگران ترکیه، از جمله «هانده ارچل»، گفت:

قطعاً در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

او همچنین اظهار کرد:

فکر می‌کنم با اکران فیلم مست عشق، اتفاق خوبی در سینمای غیرکمدی ایران در سال جدید رخ دهد؛ زیرا این فیلم هم از لحاظ ساخت و هم بازیگران، پتانسیل کافی را برای جذب مخاطبان دارد و به عنوان یک محصول مشترک خارج از ایران ساخته شده است که می‌تواند جهانی هم باشد.

هانده ارچل در ایران

«هانده ارچل»، بازیگر بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی معروف مانند عشق حرف حالیش نمی‌شه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته می‌شود. او در ترکیه، ایران و سرتاسر جهان شهرت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سفر هانده ارچل به ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا