اخبار روز

آینده آزمون در رم به صعود به لیگ قهرمانان بستگی دارد!

مدیر ورزشی لورکوزن تایید کرد که در قرارداد سردار آزمون بندی مبنی بر عدم بازی مقابل این تیم وجود ندارد. مهاجم ایرانی با صعود رم به فینال لیگ اروپا این فرصت را خواهد داشت تا به مصاف تیم سابقش برود.

مدیرعامل باشگاه لورکوزن درباره بازی سردار آزمون مقابل تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت کرد و توضیح داد که بندی در قرارداد او مبنی بر عدم بازی مقابل لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بایرلورکوزن عصر پنجشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم می رود. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن راهی رم شده است در این بازی این فرصت را دارد که به مصاف تیم سابقش برود.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن درباره سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم سابقش می رود، گفت: این چیزها الان در فوتبال عادی شده است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال 2027 با لورکوزن قرارداد دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در رم بازی می کند.

تصمیم گیری در مورد آینده آزمون باید تا ژوئن گرفته شود

مهاجم ایرانی حالش خوب است. او در بازی هفته گذشته مقابل ناپولی یک پنالتی گرفت و تاثیرگذار بازی کرد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری سری آ در 20 بازی سه گل زده و دو پاس گل داده است.

آزمون در رم احساس راحتی می کند و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی 40 ساله رم نیز این بازیکن را دوست دارد، اما خیلی چیزها به صعود جالوروسی ها به لیگ قهرمانان بستگی دارد. در صورتی که رم بخواهد قرارداد آزمایشی را دائمی کند باید 12.5 میلیون یورو به لورکوزن بپردازد که در این صورت لورکوزن سود خوبی خواهد داشت.

این مهاجم در ژانویه 2022 با 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن رفت. اما آزون به دلیل مصدومیت نتوانست در لورکوزن حاضر شود. بعید است تست دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می شود علاوه بر رم، تیم های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه مند هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا