اخبار روز سینما

احسان علیخانی جوکر 2 را خواهد ساخت

خیلی وقت پیش، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده ایرانی سکوت خود را شکست و اعلام کرد: فصل دوم برنامه جوکر با عنوان جوکر 2 در حال تولید.

«احسان علیخانی» مجری و تهیه کننده مشهور تلویزیون و سینما شب گذشته خبر مهمی از سریال پرطرفدار جوکر اعلام کرد. این بازیگر که پس از هواداران و خواسته های مدت ها انتظارش را شکست، از ادامه ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


جوکر 2 توسط احسان علیخانی ساخته شد

وی در این زمینه در اینترنت نوشت:

2 سال است که کاری برای شما انجام داده ام، بگذارید داستان برای این 2 سال بماند. مشغول شرکت در کلاس های دانشگاه و نوشتن فیلمنامه خودم بودم که تجربه خوبی بود. من یک سال روی هر دو سناریو با همکارانم کار کردم و انشالله اگر مشکل یا مشکل تولید نباشد امسال انجام می دهیم. من در حال حاضر در حال تولید جوکر 2 هستم و همچنین در حال پیش تولید سنگین هر دو داستانی هستم که در حال نوشتن آن هستیم.

جوکر 2

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «احسان علیخانی» و «سیدامد میفتاحی» است. این مجموعه از شنبه 6 شروع می شود آذر 1400 در پلتفرم پخش آنلاین Filmo منتشر شد و سه هفته بعد تاریخ انتشار از شنبه به دوشنبه تغییر کرد. جوکر با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد. اولین مراحل این مجموعه بیست و دوم است فروردین 1401 شروع شد و خود سریال در 13th تیر 1401 به پایان رسید.

نظر شما درباره کارگردانی جوکر ۲ به کارگردانی احسان علیخانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا