اخبار روز

ممکن شدن ارتباطات ماهواره ای به گوشی های ارزان قیمت + عکس

به گفته دیجیاتو، هواوی در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های میان‌رده جدیدی از خانواده نوا (Nova) است. این مجموعه شامل دو مدل، نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو، می‌شود. این گوشی‌ها احتمالاً از تراشه‌های اختصاصی Kirin استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد قابلیت ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای را فراهم می‌کنند.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی Weibo Moorish Sky برخی از مشخصات فنی هواوی Nova 12 و Nova 12 Pro را فاش کرده است. انتظار می رود مدل پرو با چیپست Kirin 9000s عرضه شود که قبلاً در میت 60 پرو شاهد آن بودیم. مدل استاندارد نیز از Kirin 830 استفاده خواهد کرد. این منبع می گوید که هر دو گوشی از پیام های ماهواره ای دو طرفه پشتیبانی می کنند.

هواوی نوا 12 از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 88 واتی و برادر بزرگترش از باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی استفاده خواهد کرد. هر دو گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش 120 هرتزی هستند که توسط Kunlun Glass محافظت می شود. دوام نسخه دوم این شیشه قبلا در تست سقوط تست شده بود.

در بخش دوربین، Huawei Nova 12 احتمالا از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با این حال، مدل Nova 12 Pro دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود که انتظار می رود از آن ها به عنوان دوربین اصلی و فوق عریض استفاده شود. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز ذکر شده است.

در بخش سلفی، هر دو دستگاه دارای دوربین 60 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K هستند. البته Nova 12 Pro یک سنسور اضافی در جلو خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این محصولات وجود ندارد.

چندی پیش هواوی گوشی پرچمدار میت 60 پرو را با 5G و ارتباط دو طرفه ماهواره ای معرفی کرد. این دستگاه همچنین از چیپست Kirin 9000s استفاده می کرد که ظاهراً دارای فناوری های پیشرفته ای است اما همچنان در مورد فناوری ساخت و شرکت سازنده اختلاف نظر وجود دارد.

ارتباطات ماهواره ای به گوشی های ارزان قیمت/عکس رسید

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا