اخبار روز سینما

از تیزر نمایش نبرد رستم و سهراب رونمایی شد

به مناسبت سالروز بزرگداشت «ابولقاسم فردوسی»، یکی از محبوب‌ترین مشاهیر ایرانی، نخستین تیزر نمایش نبرد رستم و سهراب به کارگردانی «حسین پارسایی» منتشر شد.

نمایش نبرد «رستم» و «سهراب»، برداشتی آزاد از شاهنامه «حکیم ابوالقاسم فردوسی» است که «متین ایزدی» آن را در قالب یک تراژدی برای اجرای میدانی نگاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از تیزر نمایش نبرد رستم و سهراب رونمایی شد

«سهیل دانش اشراقی» مدیریت هنری و طراحی صحنه و لباس و بامداد افشار آهنگسازی این پروژه را بر عهده دارند. علاوه بر این، «مرتضی نجفی» (طراح نور)، «علی شفیعی ثابت» (طراح چهره پردازی)، «ایمان کرمیان» (طراح جلوه‌های ویژه میدانی) و «سروش کریمی نژاد »(طراح حرکت) در این پروژه همکاری می‌کنند. طراحی لوگو نمایش نبرد رستم و سهراب را «حامد حکیمی» و اجرای موشن را «سعود علی‌محمدی» (طراح انیمیشن پروژه) بر عهده داشته‌اند.

داستان این نمایش از آنجایی شروع می‌شود که «سهراب» سپاهی از تورانیان را گرد هم آورده و به سوی مرز ایران رهسپار می‌شود. او در جستجوی پدرش «رستم» است و قصد دارد «کاووس شاه» را از تخت به زیر بکشد و «رستم» را بر تخت شاهی بنشاند؛ اما سرنوشت چیز دیگری رقم می‌زند و تراژدی مرگ «سهراب» به دست پدر رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر نمایش نبرد رستم و سهراب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا