اخبار روز

استفاده از خشکی صفر تا بدون خش در نمایشگاه محرمکان

یکی یکی از مکان هایی که می توانید طیف وسیعی از خودروها را پیدا کنید و با تخصص آنها آشنا شوید. نمایشگاه خرید آنلاین خودرو با مکانیک است. تنوع خودروهای موجود در این نمایشگاه حتی گزیده ترین خریداران را نیز راضی خواهد کرد. برای اثبات این ادعا، در این مقاله ابتدا به بررسی تنوع خودروهای موجود در نمایشگاه و همچنین مکانیک آنها می پردازیم و سپس به سایر مزیت های خرید از آنجا می پردازیم.

تنوع خودروهای موجود در نمایشگاه با مکانیک چقدر است؟

زمانی که با مکانیک وارد نمایشگاه خودرو می شوید، می توانید با استفاده از فیلترهای کنار صفحه، تنوع خودروها را اندازه گیری کنید. اگر در حال خواندن این بخش هستید، نیازی به آزمایش این فیلترها ندارید. زیرا ما هر مدل تنوعی را که می‌خواهید پوشش داده‌ایم:

انواع ماشین های صفر و کارکرده

در نمایشگاه آنلاین خرید خودرو با مکانیک می توانید خودروهایی را بیابید که صفحه مسافت پیموده شده آنها فقط مسافت طی شده از کارخانه تا نمایندگی یا محل سکونت فروشنده را نشان می دهد. به این خودروها صفر خشک می گویند. به غیر از این خودروها، نمایشگاه آنلاین مکانیک شامل خودروهای صفر سال گذشته با قیمت ارزان تر، خودروهای کارکرده صفر مصرفی و خودروهای با ایرادات جزئی که قیمت ارزان تری دارند نیز می باشد. در مورد خودروهای فرسوده این نمایشگاه ذکر این نکته ضروری است که در بین آنها خودرویی با قدمت بیش از 10، 12 سال یا دارای نقص فنی و بدنه جدی نیست. وجود این قانون به همراه مکانیک به تضمین ایمنی خودروها در نمایشگاه کمک می کند.

انواع خودروهای داخلی و خارجی

در مورد تنوع خودروهای مکانیکی در نمایشگاه داخلی یا خارجی کافی است بگوییم که در بین آنها شما این اختیار را دارید. پراید هاچ بک و پراید در اینجا ون های تحویل به خودروهای کمیاب و خاص مانند پورشه کاین و بنز کلاس C را خواهید یافت. تنوع خودروهای داخلی از سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو و همچنین خودروهای چینی و مونتاژی نیز در این نمایشگاه کم نیست.

ماشین برای هر بودجه

می توان تصور کرد که با بودجه زیر 300 میلیون تومان دیگر نمی توان خودرویی را پیدا کرد که از نظر فنی و فیزیکی سالم باشد. با این حال کافی است قیمت فیلتر را در نمایشگاه در کنار مکانیک ها 300 میلیون تومان تعیین کنید تا ببینید چند خودروی کارکرده با گارانتی کارشناسی در معرض دید عموم قرار گرفته است. اگر بودجه خوبی برای خرید خودروی داخلی یا خارجی دارید، نگران فروش خودرو با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی بازار نباشید و در این نمایشگاه خودرویی را خواهید یافت که کاملا در سازمان است. ارزش بودجه شما را دارد

کارشناس کلیه خودروها; کارت برنده نمایشگاه مکانیک

همانطور که در مقدمه گفتیم، ضعف پلتفرم های تبلیغاتی با انتخاب زیاد خودروها این است که خودروهای آن ها متخصص نیستند، اما هیچ خودرویی بدون کارشناس فنی و بدنه در نمایشگاه با مکانیک تبلیغ نمی شود و در هر آگهی تبلیغاتی وجود دارد. گزارش دقیق خودرو . با مشاهده این گزارش با وضعیت فنی و بدنه خودرو بیشتر آشنا می شوید و با این آگاهی می توانید خودرو را خریداری کنید. برای آرامش بیشتر، 7 روز گارانتی نیز از کارشناس خودرو دریافت می کنید.

خرید اقساطی انواع خودرو ثبت نامی; فقط در نمایشگاه با مکانیک

یکی یکی دیگر از مزیت های نمایشگاه آنلاین خودرو با مکانیک این است که می توانید انواع خودروهای داخلی، خارجی، مونتاژی، صفر و کارکرده را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی خریداری کنید. کافی است اگر امکان پرداخت نصف مبلغ را داشته باشید تا بتوانید خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. مکانیک باقی مانده ماشین را در اقساط 6 تا 36 ماه به شما وام می دهد. حتی امکان خرید اقساطی خودرویی که خودتان پیدا کرده اید وجود دارد. البته به شرط رعایت استانداردهای فنی و هیئت متخصصین همراه با مکانیک. از دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو از مکانیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام خودرو از ابتدا به نام شما

  • تحویل 48 ساعته

  • اعتبارسنجی و تامین فوری سرمایه

  • ارائه ضامن الزامی نیست

  • بین پیش پرداخت و شروع پرداخت اقساط 2 تا 3 ماه طول می کشد

  • با هزینه قیمت خودرو در مقایسه با سایر مدل های لیزینگ

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید خودرو با پرداخت نقدی و اقساطی از مکانیک و مشاهده خودروهای موجود روی لینک زیر کلیک کنید: خرید ماشین با مکانیک

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا