اخبار خودرو

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!

طبق شایعات شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیون 3.8 تنی برنامه ریزی کرده است و این بار قصد دارد یک کامیون 3.8 تنی تولید و عرضه کند و با این اقدام عملاً سبد محصولات تجاری نسبتاً سبک و سنگین و کشنده را در اختیار دارد . بهمن دیزلی خواهد بود و اگر این پروژه با موفقیت انجام شود، بهمن دیزل قطعه دیگری از پازل تناژ بار ایران را تکمیل کرد. این محصول شاید پاسخ مناسبی برای بازار تناژ سبک باشد.

اکنون فرمت حمل و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت های شهری با حداکثر ظرفیت بار کمتر از 900 کیلوگرم و پس از آن کامیون های 6 و 8 تنی و کامیون های فورس F210 انجام می شود.بهمن گازوئیل) با ظرفیت حمل حدود 10 تن که نیازهای این منطقه را پوشش می دهد، اما فاصله بین وانت های 1.8 تنی با بار در محدوده 4 تن پیش بینی نشده است که خسارات زیادی به محیط زیست منابع کشور وارد می کند. . زیرا در شرایط فعلی مصرف کنندگان مجبور به بارگیری جزئی کامیون های 10 تنی هستند. به همین دلایل، ورود بخش خصوصی به تولید کامیون 3.8 تنی می تواند هوشمندانه و مطابق با نیاز بازار باشد. مدیران بهمن گازوئیل با ورود به این قسمت از بازار قدرت خوبی خواهد داشت و سالیان سال در این زمینه پیشتاز خواهد بود.
دلایل زیادی برای استقبال از این محصول در بازار وجود دارد که مهم ترین آنها فرسودگی در این رده بار است. محصولاتی که به عنوان ون شناخته می شوند معمولاً از نظر شاخص های تکنولوژیکی عقب هستند و ایمنی بسیار پایینی در رابطه با سلامت راننده و حفظ بار دارند. بنابراین تولید محصولی از این رده با امنیت بالا و تکنولوژی روز می تواند پیشرفت خوبی در عرصه تجاری ایران باشد.
کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیون های 3.5 تا 4 تنی سعی کردند حمل و نقل بارهای کوچک و سبک را اقتصادی کنند. در واقع در کشورهای پیشرفته خودروهای پرمصرفی مانند وانت های فعلی کشورمان نمی توانند تردد کنند و تردد شرکت ها و مشاغل با این خودروها غیراقتصادی است.
شرکت بهمن گازوئیل با تمرکز بر شکاف موجود در بازار حمل‌ونقل ایران، نقش مهمی در حفظ منابع سوخت، بهینه‌سازی اقتصاد حمل‌ونقل کالا برای شرکت‌های تولیدی و رانندگان و حفاظت از محیط زیست داشته است. محاسبات دقیق کارشناسان نشان می‌دهد که کمبودهای حمل‌ونقلی ایران و همچنین عقب ماندگی فناوری، آسیب‌های زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط زیست وارد می‌کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این کمبودها می‌تواند در کاهش این خسارات موثر باشد. .
با توجه به کامیون 3.8 تنی او و برای کوشش بهمن با استفاده از دیزل با فناوری‌های کنونی، می‌توان انتظار داشت که این خودروی تجاری از فناوری هشدار خروج از خط LDWS و ESC، هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و غیره بهره‌مند شود.
علاوه بر این، در صورت دقیق بودن اطلاعات این پروژه، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می توانند انتظار داشته باشند که این محصول نیز مانند F210 از تهویه و امکانات راننده چندرسانه ای بهره مند شود.
بر اساس گزارش ها، بهمن دیزل محصول 3.8 تنی خود را در نیمه اول سال 1403 معرفی خواهد کرد و این محصول یکی دیگر از اعضای خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال گذشته یک کامیون 12 تنی به نام F210 تولید کرد که انقلابی در این رده بار از نظر فناوری، ایمنی و رفاهی بود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا