اخبار روز سینما

اظهارات رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره فیلمسازی

سپهر خلجی ، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اقدامات انجام شده برای تولید فیلم و سریال با هدف معرفی اقدامات دولت اظهاراتی داشت.

در دنیای امروز، ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها ایفا می‌کند. دولت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای معرفی دستاوردها، عملکرد و برنامه‌های خود به مردم، از ابزارها و روش‌های مختلفی استفاده کرده‌اند. یکی از این ابزارها، تولید فیلم و سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اظهارات سپهر خلجی درباره فیلمسازی

«خلجی» با اشاره به اهمیت این حوزه برای معرفی دستاوردها و عملکرد دولت گفت:

از سال گذشته کارهای خوبی را در این زمینه آغاز کرده‌ایم، اما ورود به حوزه نمایشی زمان‌بر است و اگر امروز برای ساخت سریال یا فیلمی برنامه‌ریزی شود، حداقل یک سال طول می‌کشد تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه اقدامات مفصلی از زمستان سال قبل آغاز شده است، افزود:

همه ظرفیت‌های دولت، خدمات و اقداماتی که در وزارتخانه‌های مختلف انجام می‌شود، شناسایی و به سوژه‌های متعددی برای تولید فیلم و سریال تبدیل شد. همچنین همکاری دستگاه‌های مختلف با مجموعه‌هایی که امکان تولید فیلم و سریال دارند آغاز شده است.

سپهر خلجی

«سپهر خلجی» با تاکید بر اینکه علاوه بر صدا و سیما، مجموعه‌های دیگری نیز می‌توانند در تولید آثار نمایشی مشارکت کنند، اظهار داشت:

از تمام این ظرفیت‌ها استفاده شده است و امیدواریم به مرور که به نتیجه می‌رسند و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌ها به محصول نهایی تبدیل می‌شود، شاهد پخش آن‌ها از شبکه‌های مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات «سپهر خلجی»، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره فیلمسازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا