اخبار روز

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی/ آیا طلا ارزان می شود؟

به گزارش مگتو، با افزایش نرخ ارز جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار به بالای 2200 دلار رسید، به طوری که هر قطعه سکه امروز به 39 میلیون و 400 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 3 تومان رسید. میلیون و 281 هزار تومان. تبدیل شد.
اختاز آنلاین در پیامی نوشت: محمد کشتی آرای فعال بازار طلا و نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت بازار طلا در هفته اول خبر داد. فروردین ماه گفت: تعطیلات بازار تا آخر سیزدهم فروردین یک ماه است، بنابراین معاملات اصلی بازار در چند روز اخیر انجام شده است.
وی افزود: معاملات انجام شده در چند روز اخیر بر اساس داده های موجود بوده است به طوری که قیمت جهانی آنس مجدداً افزایش یافت و به محدوده 2200 دلار رسید.
کشتی آرای با بیان اینکه بازار اصلی تهران تعطیل شد، گفت: قیمت سکه به 39 میلیون و 200 هزار تومان، قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز به 3 میلیون و 220 هزار تومان افزایش یافت. قیمت توسط عوامل بازار تعیین نمی شود، به نظر می رسد بر اساس داده های موجود محاسبه می شود.
این فعال بازار طلا افزود: طی چند روز آینده بازار تعطیل و معاملات غیررسمی بعد از تعطیلات انجام می شود.
وی در پیش بینی آینده بازار طلا نیز گفت: به نظر می رسد بازار پس از پایان تعطیلات به تعادل برسد زیرا قیمت ها و معاملات هیجانی بود.
کشتی آرای در پایان گفت: امسال متغیرهای بازار زیاد بوده است. همزمانی عید و ماه مبارک رمضان، تقاضای کاذب، افزایش حباب از عواملی بود که نمی توان از آن برای محاسبه قیمت استفاده کرد، بنابراین باید منتظر مشخص شدن آن در ضلع چهاردهم بازار باشیم.
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر توپ طلای 18 عیار به 3 میلیون و 281 هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید 39 میلیون و 400 هزار تومان، سکه طرح قدیم 36 میلیون و 200 هزار تومان، نیم سکه 23 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه 14 میلیون و 500 هزار تومان و سکه گرمی نیز 7 میلیون تومان است. تومان قیمت جهانی طلا نیز به 2211 دلار رسید.

۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا