اخبار خودرو

ام وی ام X55 پرو جدید معرفی شد

ام وی ام X55 پرو جدید معرفی شد

چری X55 Pro جدید را به بازارهای هدف خود معرفی کرد. این خودرو که تیگو 4 نام دارد در بازار ایران با نام MVM X55 Pro شناخته می شود و حالا مسئولان خودرو قصد دارند نسخه جدید آن را روانه بازار کنند.

طبق آخرین گزارش خودرو، MVM X55 Pro جدید همچنان از همان پلت فرم قبلی استفاده می کند و از نظر ظاهر و ویژگی های کمک راننده بهبود بیشتری یافته است. شرکت چری در مراسم تست با خبرنگاران این خودرو را در بازارهای مختلف معرفی کرد و خبرنگار جدیدترین خودرو عکس هایی از این محصول تهیه کرد.

MVM X55 Pro جدید در طراحی چراغ ها، سپرها و الگوی جلو و عقب تغییر کرده است. علاوه بر این، کابین این کراس اوور پرفروش نیز دستخوش تغییراتی شده و سبک جدید شرکت چری را در پیش گرفته است. جلوپنجره، چراغ های جلو و سبک طراحی کابین ما را به یاد فونیکس تیگو 7 پرو مکس می اندازد.

چری تیگو 4 یا X55 پرو جدید احتمالا در بازار ایران به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر مجهز می شود. به علاوه گیربکس این خودرو همچنان یک CVT اتوماتیک با گیربکس 9 سرعته مصنوعی خواهد بود. از نظر راحتی و ایمنی، فیس لیفت تیگو 4 نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است. البته هنوز مشخص نیست خودروسازان چه امکانات رفاهی و ایمنی را برای این کراس اوور در بازار ایران در نظر می گیرند. در حال حاضر X55 پرو در بازار ایران دارای شش ایربگ، سانروف برقی، استارت دکمه ای، شارژر بی سیم موبایل، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، روشنایی کابین، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، روکش داخلی است. . مجهز به چرم، تهویه مطبوع برقی دستی، کروز کنترل، آمپلی فایر دیجیتال جلو، تنظیم حالت رانندگی، اهرم دنده برقی و غیره است. اکنون این احتمال وجود دارد که فیس لیفت جدید MVM X55 Pro دارای امکانات بیشتری مانند فناوری جدید LED، تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، رادار بین خطوط، رادار نقاط کور، اپل کارپلی، اندروید اتو، هشدار برخورد از جلو، نور بالا باشد. . اتوماتیک و … مجهز باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا