اخبار روز سینما

انتشار جدیدترین اثر محسن چاوشی / مرتب سازی به عنوان یکی از کارهای جدید محسن چاوشی در سراسر پلتفرم ها


محسن چاوشی یکی از خوانندگان مطرح و محبوب این سال هاست. محسن چاوشی برای اکثر عناوین تلویزیونی و سینمایی آهنگ می خواند و از قضا طرفداران زیادی داشت. محسن چاوشی پس از نوشتن دو آهنگ برای این سریال ترانه ای را خواند که برای فیلم «زخم کاری خند بیدان» شنیدنی شد.

اثر جدید محسن چاوشی با عنوان «جهان لاغر» بر اساس شعری از محسن بووالحسنی با آهنگسازی و تنظیم خود چاوشی منتشر شد.

چاوشی تیرماه سال گذشته نیز آهنگ «آواز خون» را خواند که به گفته خودش تقدیم شخصی بوده و در فضای مجازی آن زمان با واکنش های مثبت و منفی رو به رو شده بود.

آثار چاوشی به چند دسته تقسیم می شوند: یا عاشقانه هستند، از سیاست صحبت می کنند، مضمونی مذهبی دارند یا مضمونی عرفانی بر اساس اشعار مولانا. در حال حاضر یک خواننده همه کاره، علیرغم اینکه تجربه اجرای صحنه ای را ندارد، طرفداران زیادی دارد که بدون توجه به موضوعی که می خواند از او حمایت می کنند.

این خواننده بیش از 20 سال است که فعالیت دارد و در این سال ها توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. او علاوه بر فعالیت های هنری، با فعالیت های انسان دوستانه خود مانند جمع آوری کمک های مالی برای آزادی زندانیان و درمان بیماران نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت.

هفته گذشته انتشار اثر جدید محسن چاوشی به نام «جهان لاقر» در رسانه ها دست به دست شد. چاوشی نیز مانند بسیاری از آثار خود آهنگسازی و تنظیم این اثر را بر عهده گرفت. محسن بوالحسنی نیز پیش از این چندین بار با این خواننده همکاری کرده بود و ترانه سرای قطعاتی چون «شهرزاد» و «ماه پیشونی» از مجموعه تلویزیونی «رحیم کن» بود.

اگر به صفحات وب خوانندگان مختلف سر بزنید، متوجه خواهید شد که آنها درگاه های مختلفی برای انتشار آهنگ های خود دارند، از SoundCloud و Spotify گرفته تا YouTube. اما در کنار این درگاه های تجاری و بین المللی، طبیعی است که درگاه های داخلی نیز نقش ویژه ای در سهولت دسترسی آثار این هنرمندان به دست مخاطب داشته باشند. یکی این یکی از پورتال های داخلی است که منحصراً توسط خوانندگان مورد استفاده قرار می گیرد و برای مخاطبان داخلی بیشتر در نقاط دوردست ایران قابل دسترسی است. «جهان لاغر» در صفحه رسمی محسن چاوشی یکی در سراسر پلتفرم ها آپلود شد، تا کنون نزدیک به 37000 بار تماشا شده و توسط سایر بینندگان در این منطقه به اشتراک گذاشته شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا