اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter منتشر شد !

اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter به کارگردانی آندره اوردال به تازگی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهدین کنید.

آخرین سفر دمتر یکی از آثار به کارگردانی آندره اوردال و با نقش آفرینی کوری هاکاینز ز تریلر سینمایی آخرین سفر دمتر با عنوان اولین تریلر The Last Voyage of the Demeter به انتشار رسید.

اولین تریلر رسمی فیلم The Last Voyage of the Demeter

آخرین سفر یا The Last Voyage of the Demeter، یک فیلم فراطبیعی ترسناک به کارگردانی آندره بر پایه فیلمنامه‌های فیلمنامه‌های برگی شوت، استفان روزوویتسکی و زاک زاک اولکویچ است. این فیلم اقتباسی از گزارش سفرنامه کاپیتان، فصلی از رمان دراکولا اثر برام استوکر از سال ۷ سال. در این کوری هاکینز، اشلینگ فرنچوسی، لیام و دیوید دستمالچیان به نقش ایفای. .

در ادامه می‌توانید اولین تریلر The Last Voyage of the Demeter را ببینید:

تریلر سینمایی آخرین سفر دمتر

داستان در فصلی از گزارش سفرنامه کاپیتان، از کلاسیک برام استوکر در سال 1897، روی کشتی روسی دِمِتِر، که حمل محموله‌های محموله‌های خصوصی بیست و چهار جعبه جعبه چوبی چوبی بود. این فیلم جزئیات عجیبی را که برای خدمه محکوم به رخ می دهد می دهد و تلاش می کند برای زنده ماندن از سفرهای اقیانوسی، شب حضور وحشتناکی وحشتناک در کشتی دنبال می شود، نشان می دهد.

در سال ۲۰۰۲، برگی شوت فیلمنامه اصلی این فیلم را به همراه روبرت شونتکه برای کارگرد شونترد. با این حال، برای نزدیک به دو دهه در توسعه با چندین کارگردان دیگر از جمله نیسپل، استفان روزوویتسکی، دیوید اسلید و نیل مارشال همراه بود. زمانی قرار بود نومی راپاس و بن کینگزلی در این فیلم بازی کنند و ویگو مورتنسن ل مدر ح. در اکتبر ۲۰۱۹، اعلام شد که آندره اوردال این فیلم را با شرکای امبلین کارگردانی خوارد ک.

در ژانویه ۲۰۲۱، کوری هاکینز با فیلمنامه ای از زک اولکویچ به جمع بازیگران فیلم پت. در ژوئن، دیوید دستمالچیان، لیام کانینگهام، اشلینگ، خاویر بوت جان جان بریونس، استفان کاپیچیچ نیکولای نیکولایف، وودی نورمن، مارتین فورولوند فورولوند و کریس والی والی به بازیگران این فیلم. تصویربرداری اصلی در ژوئن ۲۰۲۱ در برلین آغاز شد. فیلمبرداری بعداً در مالت انجام شد و از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا