اخبار روز سینما

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

از به تصویر کشیدن آموزش های سخت و فداکاری هایی که برای تبدیل شدن به یک بت موفق لازم است تا کشف روابط پیچیده و موقعیت های قدرت در این صنعت. مجموعه ای که در اینجا معرفی می کنیم نگاهی عمیق و جذاب به دنیای موسیقی پاپ کره ای ارائه می دهد.

برخی از این سریال ها که با ایده های منحصر به فرد، بازیگران توانا و روایت های صمیمانه خود مخاطب را مجذوب خود می کنند را می توان در زمره بهترین سریال های کره ای تاریخ دانست.

فرقی نمی‌کند داستان این سریال مسیر رویایی بت‌های تازه کار باشد یا مشکلاتی که ستاره‌های تثبیت شده با آن روبرو هستند. در هر صورت، آنها ترکیبی از عاشقانه، طنز و درام را ارائه می دهند. به لطف روایت‌های جذاب و شخصیت‌های فراموش نشدنی‌شان، این درام‌ها نه تنها سرگرم‌کننده هستند، بلکه به روشن کردن واقعیت‌های صنعت کی‌پاپ کمک می‌کنند و تماشای آن‌ها را برای طرفداران موسیقی پاپ کره‌ای تبدیل می‌کنند.

1. تقلید (2021)

سریال «تقلید» برای کسانی که می‌خواهند دنیای موسیقی پاپ کره‌ای را عمیق‌تر درک کنند، از نان شب اجباری‌تر است! این سریال که توسط گروهی از هنرمندان که بت های واقعی کی پاپ هستند به تصویر کشیده شده است، تصویری واقعی از مشکلات و فشارهای این صنعت ارائه می دهد. داستان سریال حول محور لی من ها می چرخد. دختری که پا به دنیای پیچیده تقلید صدای خواننده مشهور می گذارد و در عین حال با شکست اولین اجرای خود دست و پنجه نرم می کند. «تقلید» با روایت داستان Man-ha، ماهیت بی‌رحمانه دنیای بت را به‌طور مؤثری به تصویر می‌کشد و تلاش هنرمندان مشتاق را برجسته می‌کند.

2. مدیریت ارشد (2018)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

مجموعه «مدیریت برتر» با دیدگاهی نوآورانه و ترکیبی از دنیای واقعی و ماوراء طبیعی، تصویری جذاب از صنعت کی پاپ ارائه می دهد. در این درام، سئو یون سو نقش یون سونگ را بازی می کند. یک کارآموز سابق با توانایی دیدن آینده. این ویژگی قابل توجه یک لایه جذاب به داستان سریال در مورد چالش های پیش روی گروه هایی که سعی در ساخت آن دارند اضافه می کند. سریال فانتزی کره ای “مدیریت برتر” ماهیت بی رحمانه این صنعت را کاملا به تصویر می کشد. جایی که رسوایی ها می توانند به راحتی باعث موفقیت یک گروه یا شکستن آن شوند و فشار برای رسیدن به قله های موفقیت زیاد است.

بازی Ahn Hyo-sup به عنوان نقش اول مرد مکمل عملکرد Seo Eun-soo است و پویایی جالبی برای درام ایجاد می کند. «مدیریت بالا» بر اساس یک رمان و پیش‌فرض داستانی منحصربه‌فرد آن، خود را از دیگر سریال‌های این ژانر متمایز می‌کند. این مجموعه با تمرکز بر پشت صحنه دنیای کی پاپ و نقش مدیران در هدایت هنرمندان و غلبه بر موانع، نگاهی جذاب به رویاها و فداکاری های کسانی را ارائه می دهد که آرزوی تبدیل شدن به یک بت را دارند.

3. اوه قلب من; شاهکار (2021)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

برخلاف داستان های موفقیت معمول در دنیای کی پاپ، «بت; «شاهکار» به گروه دخترانه «پنبه نبات» می رود که پس از شش سال فعالیت با موفقیت محدود در آستانه انحلال قرار گرفت. این سریال با بیان صادقانه مشکلات هنرمندانی که نمی توانند به شهرت همتایان خود برسند، جنبه ظالمانه این صنعت را به تصویر می کشد.

در حالی که اعضای کاتن پلنت با آینده نامشخص خود دست و پنجه نرم می کنند، عزم آنها برای کنترل سرنوشت خود به عمق و اصالت داستان می افزاید. تمرکز نمایش بر آخرین تلاش گروه برای برنده شدن در یک نمایش موسیقی قبل از انحلال، تصویری واقع گرایانه از مشکلات بسیاری از بت ها را ارائه می دهد. آشفتگی عاطفی که اعضای گروه در طول مسیر تجربه می کنند، مخاطب را به همذات پنداری عمیق با شخصیت ها می کشاند و رنج های دنیای سرگرمی رقابتی را نشان می دهد. این مجموعه با داستانی خوش ساخت و اجراهای طبیعی، نگاهی جذاب و قابل تامل به بخش نادیده گرفته شده دنیای کی پاپ ارائه می دهد.

4. رویای طولانی (2011)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

«رویای بلند» که در یک محیط دبیرستانی اتفاق می‌افتد و داستانی درباره دانش‌آموزانی که آرزوی تبدیل شدن به ستاره‌های کی‌پاپ را دارند روایت می‌کند، نگاهی طنزآمیز و در عین حال جذاب به تلاش برای شهرت ارائه می‌دهد. این سریال به طرز ماهرانه ای انگیزه های مختلفی را که در پس علاقه هر شخصیت به موسیقی وجود دارد به تصویر می کشد. این انگیزه ها از حمایت مالی از خانواده تا مرکز توجه طرفداران پرشور را شامل می شود.

حضور ستارگان کی پاپ مانند IU، Ok Tae-yeon و Jang Wooyang، در میان دیگر بازیگران، به شخصیت دانش آموزانی که برای رسیدن به رویاهای خود با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، اعتبار و عمق می بخشد.

“Dream Long” با بررسی فداکاری ها و فداکاری های لازم برای موفقیت در دنیای رقابتی کی پاپ، لایه ای واقع گرایانه به داستان اضافه می کند. به تصویر کشیدن مبارزات شخصیت ها نه تنها قانع کننده است، بلکه زمینه را برای گفتگوهای مهم در مورد فشارهایی که هنرمندان مشتاق کی پاپ در تعقیب رویاهای خود با آن مواجه هستند فراهم می کند.

5. بگذار شوالیه تو باشم (2021)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

“بگذار شوالیه تو باشم” ممکن است برای برخی از بینندگان غیرقابل دسترسی باشد، اما بینش منحصر به فردی را از دنیای درام های کره ای بت محور کی پاپ ارائه می دهد. در این درام، جونگ این سان نقش “این یون جو” را بازی می کند. دکتری جوان در ماموریتی برای درمان اختلال راه رفتن در خواب بت محبوبی با بازی لی جون یانگ. این سریال با کاوش در چالش های پیش روی بت ها، از جمله نیاز به حفظ یک تصویر بی عیب و نقص علی رغم درگیری های شخصی، به روایت عمق می بخشد.

شخصیت‌های سریال در حالی که با مشکلات درمان دست و پنجه نرم می‌کنند و بیماری این بت را مخفی نگه می‌دارند، سفری برای خودیابی را آغاز می‌کنند. نگاه جدید «بگذار شوالیه تو باشم» به رابطه پزشک و بت و بازی باشکوه بازیگران اصلی این سریال را از دیگر آثار این ژانر متمایز می کند. این مجموعه با تاکید بر فشارها و فداکاری هایی که با کسب شهرت همراه است، تجربه جالبی را برای کسانی که به دنبال دیدگاهی متفاوت در صنعت کی پاپ هستند، ارائه می دهد.

6. بت نیمه‌وقت (2017)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

“بت پاره وقت” با توانایی خود در ایجاد تعادل بین طنز و اصالت خود را از سایر درام های کره ای بت محور متمایز می کند.

این سریال با پیش‌فرض غیر متعارف خود که بر تلاش‌های یک تهیه‌کننده کهنه‌کار برای تشکیل یک گروه بت متمرکز است، جایگاه منحصربه‌فردی در دنیای درام‌های کی‌پاپ پیدا کرده است. این سریال روند دشوار ورود هنرمندان به این صنعت را برای اولین بار روایت می کند. به این ترتیب تولیدکننده گروهی از کارآموزان را در معرض چالش ها و موانع مختلف قرار می دهد. رویکرد طنز درام برای به تصویر کشیدن چالش‌هایی که بت‌های مشتاق با آن روبه‌رو هستند، کمی سرگرم‌کننده به روایت می‌افزاید و در عین حال نگاهی اجمالی به واقعیت‌های دنیای کی‌پاپ ارائه می‌دهد.

7. دروغگو و معشوقه اش (2017)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

داستان این درام حول محور هانگیول، نوازنده سابق بیس و تهیه کننده فعلی موسیقی، و سوریم، دانش آموز دبیرستانی با استعداد بالای موسیقی می چرخد.

این سریال با کاوش در رابطه بین یک موسیقیدان باتجربه و یک هنرمند جوان جاه طلب، به عمق روایت می افزاید و در عین حال بر پیچیدگی عشق و جاه طلبی در دنیای موسیقی تأکید می کند.

«دروغگو و معشوقه اش» با روایتی صمیمانه که ترکیبی از عشق و موسیقی است مخاطب را مجذوب خود می کند. اقتباس موفق مانگای اصلی به همراه گیم پلی جذاب و داستانی عاشقانه، این مجموعه را به اثری باشکوه و جذاب تبدیل کرد.

8. من با یک آنتی فن ازدواج کردم (2021)

اگر از طرفداران کی پاپ هستید این 8 سریال را از دست ندهید

با بازی چوی ته جون و سوجونگ از دختران نسل، من با یک ضد فن ازدواج کردم داستان عشق غیرمنتظره بین یک بت و خشن ترین منتقد او را دنبال می کند. این سریال که از رمانی به همین نام در سال 2010 اقتباس شده است، داستان هو جون (با بازی چوی ته جون)، یک بت محبوب را دنبال می کند که مجبور می شود با لی گئون یونگ (چویی ته جون) هم اتاقی شود. به عنوان بخشی از یک نمایش واقعی با بازی سوجونگ. لی گئون یونگ گزارشگر مجله ای است که به دلایلی از هو جون کینه ای دارد. هر چه این دو به هم نزدیک تر می شوند، درک عمیق تری از یکدیگر به دست می آورند. اما آنها هنوز باید بر اختلافات خود غلبه کنند و با احساسات رو به رشد خود کنار بیایند.

این درام با مقدمه داستانی عجیب و متفاوت و رابطه خاص و جذاب بین بازیگران اصلی خود را از دیگر درام های کره ای بت محور متمایز می کند. این سریال که روایتی جدید در ژانر عاشقانه دارد، از قدرت دگرگون کننده عشق و درک متقابل در مواجهه با مشکلات می گوید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا