اخبار روز

این گوشی مقرون به صرفه و با ارزش برای پدربزرگ و مادربزرگ است!

به گزارش خبرگزاری مگتو و بر اساس گزارش زومیت، اپراتور مخابرات چین ژنکوینگ 20 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که از شبکه 5G پشتیبانی می کند و به طور خاص برای افراد مسن طراحی شده است.

Zhenquing 20 بر سهولت استفاده، ویژگی های ایمنی و عمر باتری طولانی تمرکز دارد و آن را به یک هدیه عالی برای پدربزرگ و مادربزرگ تبدیل می کند.

پس از راه اندازی اولیه Zhenqing 20، دستگاه به طور خودکار به حالت مراقبت تغییر می کند و یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد. رابط کاربری این گوشی از فونت های بزرگ استفاده می کند و آیکون های برنامه به صورت 4*3 چیده شده اند.

حداکثر ولوم دستگاه را می توان تا 96 دسی بل تنظیم کرد و صدا را برای افراد مسن که با تنظیمات عادی گوشی هوشمند مشکل دارند، مناسب می کند. بخش نرم افزاری گوشی برای سهولت استفاده طراحی شده است تا نیازهای افراد مسن را به بهترین نحو برآورده کند.

گوشی هوشمند Zhenqing 20 دارای چندین ویژگی امنیتی است که به خانواده ها امکان می دهد مکان افراد مسن را در زمان واقعی مشاهده کنند. تلفن مذکور می تواند تماس ها و پیامک های جعلی را شناسایی و مسدود کند و در مقابل کلاهبرداران محافظت کند.

Zhenqing 20 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که پشت و روی آن با لایه ای از شیشه مقاوم و ضد خش پوشانده شده است.

قلب تپنده Zhenqing 20 تراشه Unisoc Tanggula T760 است که از هشت هسته استفاده می کند و با استفاده از لیتوگرافی 6 نانومتری ساخته شده است.

Zhenqing 20 به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در قسمت جلویی دستگاه شاهد دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستیم.

رنگ تلفن Zhenqing 20

از دیگر ویژگی های گوشی مذکور می توان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری ZeaQo UI اشاره کرد.

Zhenqing 20 به اعضای خانواده اجازه می دهد تا با استفاده از برنامه Zhenqing Guardian از راه دور به مالک کمک کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد دستگاه را راه اندازی کنید، مشکلات فنی را عیب یابی کنید یا کاربر را از طریق ویژگی های جدید و مفید راهنمایی کنید.

اعضای خانواده همچنین می توانند زمان استفاده، میزان باتری و مصرف داده برنامه های مختلف را در تلفن های مربوطه خود مشاهده کنند.

از دیگر ویژگی های Zhenqing 20 می توان به باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که سازنده ادعا می کند با یک بار شارژ تا دو هفته دوام خواهد آورد. این گوشی همچنین از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

Zhenqing 20 در چین 1400 یوان (حدود 207 دلار) قیمت دارد و در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و بنفش موجود است.

222227

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا