اخبار روز سینما

جیم کری با نقش گزارشگری به دنبال گنج، به سینما برمی‌گردد!/جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی ریمینو (rimino.ir): جیم کری در فیلم  «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد»  نقش دیوید رابرت میچل بازی می کند.

به گزارش  قدس آنلاین، اوایل این هفته اعلام شد که دیوید رابرت میچل در حال ساخت دنباله ای برای فیلم ترسناک سال 2015 خود «دنبال می‌کند»  است. با این حال، به نظر می رسد او در حال کار بر روی فیلم دیگری نیز باشد.

فیلم «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد»  یکی دیگر از پروژه های میچل است که از آن به عنوان پروژه فعال یاد شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی میانسال در یک کمپ با دیگران به رقابت می پردازد و در حالی که آنها قصد دارند در جنگل به دنبال گنج پنهان بگردند، بهترین دوستش ناپدید می شود. پس از پیدا کردن آن در جنگل، دو مرد به دنبال یک جانور مرموز می روند، به این امید که آنها را به گنج برساند. در همین حال، یک روزنامه نگار از جست و جو گزارش می دهد و این کسی نیست جز جیم کری که گفته می شود به فیلم پیوسته است.

کری از زمان «جنایات شیطانی» سال 2018 در فیلم دیگری در نقش اصلی ظاهر نشده است.در واقع، «درخشش ابدی یک ذهن پاک» محصول سال 2004 آخرین فیلم مهم او بود.

در دهه 1990، کری در فیلم های به یاد ماندنی مانند نقاب، یخ ونتورا، گنگ و احمق ظاهر شد، از جمله  «ماسک»، «آیس ونچورا»، «احمق و احمق‌تر» از جمله فیلم‌های موفق کمدی و «مردی روی ماه»، «نمایش ترومن»، «پسر کابلی» و «درخشش ابدی یک ذهن پاک» از فیلم‌های موفق جدی او بود.

میچل که یکی از اعضای هیئت داوران بخش هفته بین المللی منتقدان در جشنواره فیلم کن 2016 بود، هنوز فیلم «زیر دریاچه نقره‌ای» در سال 2018 را منتشر نکرده است. او 3 پروژه برای کار در  آینده دارد، از جمله «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد»، «آنها دنبال می‌کنند» و «خیابان گل‌ها».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا