اخبار روز سینما جهان

بازیگر «ماتریکس» با آرنولد همراه شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، کری آن ماس به آرنولد شوارتزنگر، بازیگر نقش یک مامور سیا، در سریال کمدی اکشن فوبار در نقش جاسوس سابق آلمان شرقی پیوست.

مهر نوشته: ماس بازیگر فیلم های «ماتریکس» در فصل دوم سریال «فوبار» در کنار شوارتزنگر، مونیکا باربارو، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، جی باروچل، آپارنا بریل، اندی باکلی، میلان کارتر و فابیانا به ایفای نقش می پردازد. .

شوارتزنگر در فصل دوم «فوبار» بار دیگر در نقش لوک برونر، مامور کهنه کار سیا که تا همین اواخر در آستانه بازنشستگی بود، جلوی دوربین خواهد رفت. پس از آخرین ماموریت خود برای نجات یک مهره دیگر، او به کار بازگشته و با نیروهای شیطانی جدید روبرو می شود.

شوارتزنگر 76 ساله در ماه مارس تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و بلافاصله اعلام کرد که آماده شروع فیلمبرداری فصل 2 “فوبار” طبق برنامه است.

نیک سانتورا خالق، مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی Prison Break است. شوارتزنگر علاوه بر بازیگری، یکی از تهیه کنندگان اجرایی «فوبار» است.

فصل دوم «فوبار» در 8 قسمت یک ساعته از شبکه رقص آسمان پخش می شود.

فصل اول «فوبار» با بازی شوارتزنگر در ماه می 2023 از نتفلیکس شروع شد و فصل دوم به سرعت سفارش داده شد.

کری آن ماس کانادایی که 56 سال سن دارد و مادر 3 فرزند است آخرین بار در سال 2021 در نقش ترینیتی در چهارمین فیلم «ماتریکس» دیده شد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا