اخبار روز سینما

نکاتی برای آرایش سریع در صبح‌ها! / با رعایت این نکات صبح‌ها بیشتر بخوابید!

یکی از دغدغه‌هایی که معمولا اکثر خانم‌ها با آن درگیر هستند نداشتن وقت کافی برای آرایش در صبح ها است. در این مطلب قصد داریم ترفندهایی برای آرایش سریع در صبح‌ها بیان کنیم.

افراد تمایل دارند صبح ها کمی بیشتر بخوابند. در مورد زنان وضعیت کمی پیچیده تر است. از آنجایی که صبح ها مدتی را صرف آرایش  می کنند، به زمان بیشتری نیاز دارند. وقتی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند، این زمان برایشان ارزشمندتر می شود.

در این مقاله قصد داریم مواردی را فهرست کنیم که باعث صرفه جویی در زمان استفاده از آنها برای خانم ها می شود. با این راهکارها می توانند کمی بیشتر بخوابند، بیشتر مراقب خانه، همسر و فرزندانشان باشند. در فهرست این موارد با ما همراه باشید:

لوازم آرایش خود را مرتب و در جای مشخصی بگذارید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

«اِلِ دات کام» توصیه می کند وسایل لازم برای آرایش را از قبل آماده کنید. این به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه در یک کشوی نامرتب برای پیدا کردن رژ لب، رژگونه، کرم پودر و ریمل خود در صبح، آنها را آماده داشته باشید.

از وسایل آرایشی چند کاره استفاده کنید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

رمی گفنی، میکاپ آرتیست و متخصص زیبایی می گوید: کمترین میزان آرایش بیشترین تاثیر را دارد. این یک خبر بسیار خوب برای صبح است. یکی از بهترین راه ها برای تسریع جریان، استفاده از محصولات آرایشی چند منظوره است. برای مثال از کیت های آرایشی که حاوی رژگونه و رژ لب هستند استفاده کنید. یا کرم پودرهایی که حاوی ضد آفتاب یا مرطوب کننده هستند. برخی از کرم های اصلاح وجود دارند که مرطوب کننده هستند. استفاده از همه این محصولات زمان شما را به یک کار کاهش می دهد تا دو یا چند کار و در نتیجه زمان کمتری را تلف می کنید.

موها را به سمت بالا ببرید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

اگر امروز روز بدحالت شدن موی شماست، Cosmopolitan.com به شما توصیه می کند  تلاش بیهوده نکنید و موها را به سمت بالا ببرید. این مدل همیشه مد است و هیچ کس متوجه نمی شود حتی اگر موهای خود را برای چند روز نشسته باشید یا آن را براشینگ نکرده باشید.

از هر لحظه ای استفاده کنید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

اگرچه بسیاری از ما عادت نداریم صبح ها از ماسک صورت و مو استفاده کنیم. الی والانسکی، یکی از نویسندگان مقاله‌های سبک زندگی، می‌گوید: «از آنجایی که صبح حدود 20 دقیقه را برای نشستن این‌جا و آن‌جا یا انجام کارهای خانه تلف می‌کنیم، می‌توانیم در آن زمان‌ها از چنین ماسکی استفاده کنیم.

شب ها دوش بگیرید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

در این مورد «الور دات کام» پیشنهاد می کند عصر دوش بگیرید و موهایتان را در حالت دلخواه قرار دهید. درعوض، می‌توانید صبح آن را ببافید یا با سنجاق به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید.

از شامپوهای خشک استفاده کنید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

«کارلا ماگانینهو»، یکی از وبلاگ نویسانی که در پروداکت گیر در زمینه زیبایی فعالیت می کند، استفاده از شامپوهای خشک یا حتی شامپو بچه را در شب و هنگام استحمام توصیه می کند. او از تجربه شخصی خود می گوید که من این کار را شب انجام می دهم و صبح موهایم را می شوم. وقتی موهای خود را در شب می شویید، آن پیچ و تاب های شبانه نیز می تواند برای موهای شما بهتر باشد. به یاد داشته باشید، هنگام صبح که به دستشویی می روید، به جای استفاده جداگانه از هر کدام، حتما موهای خود را با شامپویی بشویید که دارای نرم کننده باشد.

 فقط شب ها صورت تان را بشویید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

راز شب شستن صورت چیست؟ یعنی اگر پوست صورت شما خشک یا حساس است، طبق نتیجه گیری سایت «اَلور دات کام» بهتر است صبح آن را دوباره نشویید. به جای شستن صورت خود در صبح، می توانید از یک پد پنبه ای مرطوب برای تمیز کردن آن استفاده کنید. همچنین می توانید از پدهای پاک کننده صورت استفاده کنید که این کار را برای شما حدود 10 ثانیه انجام می دهند.

از راهکارهای نیمه دائمی که کمی هم هزینه دارند کمک بگیرید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

با تکنیک جدید افزودن و پرپشت کردن مژه ها (اکستنشن مژه) می توانید مژه هایی بلندتر و پرتر داشته باشید و در نتیجه آرایش چشم را حذف یا کاهش دهید. با این کار دیگر حتی نیازی به استفاده از خط چشم یا ریمل نخواهید داشت. «اندرو مارکز کارنیرو” بسیار مصمم می گوید که ارزش دارد هزینه کنید و مژه های خود را اِکستنشن کنید. او می گوید: با این کار نیازی به آرایش چشم در صبح نیست و در وقت صبح صرفه جویی قابل توجهی می شود. اما تاکید کنید فردی که این کار را برای شما انجام می دهد تجربه و شایستگی کافی برای انجام این کار را دارد. “کلمنتیا ریچادرسون”، صاحب یکی از بهترین مراکز ایمپلنت و اکستنشن در خیابان پنجم، مانتان، توصیه می کند که فردی که این کار را برای شما انجام می دهد باید مهارت های لازم را داشته باشد تا چشمان شما را به بهترین شکل نشان دهد.

از وسایل مناسب استفاده کنید

با این ترفندها به مدت 3 دقیقه آرایش خود را انجام دهید!

اگر می دانید که مثلاً از چه لوازمی برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید، موهای شما درهم به نظر نمی رسد. می توانید ابتدا موهای خود را با سشوار خشک و سپس با اتو صاف کنید یا می توانید از ابزارهای چند منظوره استفاده کنید که همه این کارها را یک جا برای شما انجام می دهند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا