اخبار روز

برنامه تردز توئیتر را به خاک و خون کشید / جنگ بین توئیتر و Trades ادامه دارد!

به گفته پی ام آپ، برخی از کارشناسان معتقدند که Trades این پتانسیل را دارد که به رقیب بعدی توییتر تبدیل شود، زیرا پس از قطع شدن توییتر، به سرعت کاربران را به این پلتفرم کشاند.

زاکربرگ پنجشنبه گذشته گفت که Trades دارای یک رابط کاربری شبیه به توییتر است و بیش از 10 میلیون ثبت نام در هفت ساعت اول راه اندازی خود داشته است. علاوه بر این، امکان لاگین با اینستاگرام و اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام نیز وجود دارد.

مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، در پاسخ گفت که جامعه توییتر تکرار نشدنی است و هرگز تکراری یا جایگزین نخواهد شد. توییتر در حال حاضر ۲۵۰ میلیون کاربر فعال دارد، در حالی که متا می‌خواهد توییتر را به پایگاه بزرگی برای بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان تبدیل کند.

زاکربرگ همچنین افزود: به نظر من باید برنامه ای با بیش از یک میلیارد کاربر وجود داشته باشد، توییتر این فرصت را داشت اما موفق نبود.

با توجه به اینکه فعالیت Trades به شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام گره خورده است و همچنین توسط سرمایه های نامحدود متا پشتیبانی می شود، نظرات مثبتی در مورد Trades وجود دارد که می تواند ترجیح آن را نسبت به توییتر تأیید کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا