اخبار روز

برنامه جدید واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی اردیبهشت ماه


به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز: چند سالی بود که یارانه نقدی بیستم هر ماه به سرپرستان خانوارهای واجد شرایط واریز می شد; اما از کجا بهمن دوره یارانه های نقدی و غیرنقدی تغییر کرد و این موضوع برخی را که به روش قبلی عادت کرده بودند سردرگم کرد.

براساس برنامه زمان بندی جدید بهمن ماه گذشته، سازمان هدفمندسازی یارانه ها گزارش داد که برای ساماندهی پرداخت یارانه ها و مستمری های مشمول قانون هدفمندسازی یارانه ها، تاریخ واریز یارانه ها به گونه ای تغییر کرد که بیستم هر ماه فقط مستمری های امام خمینی (ره) پرداخت می شود. . کمیته امداد (ره) و سازمان بهزیستی کشور واریز می شود.

در مرحله دوم بیست و پنجم هر ماه یارانه نقدی و معیشتی به خانوارهای واقع در دهک های یک تا سه پرداخت می شود. در واقع 25 هر ماه یارانه نقدی به حساب افرادی که به ازای هر نفر 400 هزار تومان یارانه دریافت کرده اند واریز می شود. این افراد در 25 اردیبهشت ماه یارانه خود را دریافت می کنند.

در دوره سوم کمک هزینه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای یارانه ای در سی ام هر ماه واریز می شود. در واقع یارانه افرادی که به ازای هر نفر 300 هزار تومان دریافت می کنند، 30 هر ماه پرداخت می شود. این افراد در 30 اردیبهشت ماه یارانه خود را دریافت می کنند.

سهمیه بندی بنزین، یارانه دارو، هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی سوخت که عمدتاً در مراحل اداری انجام می شود به روز اول هر ماه موکول شد و در همان روز اجرا می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا