اخبار روز سینما

برنامه سینمایی سیما در شبکه نمایش احیا می شود بازگشت هفتگی «هفت» دوباره با افخمی

با نزدیک شدن به جشنواره فجر، تلویزیون بار دیگر به سراغ برنامه «هفت» رفته و می خواهد قبل از شروع جشنواره آن را پخش کند. سال گذشته با شروع جشنواره فجر این برنامه از شبکه سه به شبکه نمایش منتقل شد و اکنون شبکه نمایش تولید و پخش آن را بر عهده دارد. بهروز افخمی برای اجرای قطعه «هفت» انتخاب شد و قرار است بعد از جشنواره به صورت هفتگی اجرا شود.

به گزارش ریمینو، مدیر شبکه تفریحی و سرگرمی همزمان با نزدیک شدن به چهل و دومین دوره جشنواره فجر از فصل جدید نمایش «هفت» رونمایی کرد.

سال گذشته در حالی که بسیاری از سینماگران و منتقدان حاضر به حضور در تلویزیون و گفت و گو با برنامه های سینمایی نبودند، بهروز افخمی اجرای برنامه «هفت» را برعهده گرفت که البته با انتقادات زیادی مواجه شد. پس از تجربه سال گذشته و با وجود اینکه افخمی اخیرا در کانون حاشیه ها قرار گرفت، اجرای این برنامه به این کارگردان سپرده شده است.

همانطور که اعلام شد، شبکه پخش برنامه بلندمدتی برای «هفت» دارد و پس از پایان جشنواره به پخش هفتگی آن ادامه می دهد و جمعه ها ساعت 23 به روی آنتن می رود.

محمدعلی غلامرضایی مدیر شبکه سرگرمی اعلام کرد در ایام جشنواره این برنامه هر شب به صورت زنده از کاخ جشنواره پخش می شود و از بهار 1403 با تغییراتی همراه خواهد بود.

در حال حاضر «هفت» شامل سه بخش ویژه نقد فیلم ایران و بخش نقد سینمای جهان است. امیر قدری و حمیدرضا قدری کارشناسان ثابت پای میز نقد سینمای ایران هستند و جواد طوسی و رضا صدیق نیز به عنوان منتقد و کارشناس بر سر میز سینمای جهان حضور دارند.

برنامه «هفت» اولین بار در سال ۱۳۹۷ با بازی فریدون جیرانی از شبکه سه پخش شد و خیلی زود توانست به یک برند معتبر در عرصه سینما تبدیل شود. سال ها فصل های مختلف آن توسط مجریان مختلف پخش می شد تا اینکه سال گذشته به شبکه سرگرمی رسید. باید دید وضعیت او در جشنواره چهل و دوم تا کجا پیش خواهد رفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا