اخبار روز سینما

برگزاری نشست رسانه ای در رشت درباره مسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک

سیدحسین رضویان رسانه ها را چشم و صدای جامعه دانست و اظهار داشت: من به عنوان یک رسانه ای جایگاه و ارزش رسانه و اصحاب رسانه را درک می کنم و معتقدم رسانه چشم و صدای جامعه است.

بازتاب آنلاین هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت با محوریت رونمایی از پوستر همایش رسانه ملی رشت با موضوع مسیر توسعه گاهی دور گاهی نزدیک (بررسی رابطه بین شهرستان رشت و موضوع توسعه از منظر رسانه های گروهی) عصر روز شنبه به ریاست سید حسین رضویان و با حضور نمایندگان رسانه ها در ساختمان شورا برگزار شد.

سید حسین رضویان، رئیس کمیسیون توسعه پایدار با بیان اینکه هیچ چیز ارزشمندتر از توجه واقعی به مسائل سیاستگذاری و سیاستگذاری صحیح نیست، اظهار داشت: هیچ چیز ارزشمندتر از توجه واقعی به مسائل سیاستگذاری و سیاستگذاری صحیح نیست. وی خاطرنشان کرد: مختصات فرهنگی اجتماعی شهر رشت برای قرار گرفتن در مسیر توسعه باید مورد توجه قرار گیرد و بر اساس آنچه امروز در جزئیات این شهر می بینیم، همه باید برای ساختن شهری بصیر تلاش کنیم. با جامعه ای آرام

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت تصریح کرد: آرامش جامعه است که می تواند به همه بخش ها کمک کند تا آن را در مسیر توسعه قرار دهند و مفهوم شهر را بر فیزیک شهر ترجیح دهند من می خواهم یک بار دیگر تاکید کنم که ما باید از این روند دور بمانیم. ما را مجبور می کند در ابتدا از مدل جدید دولت استفاده کنیم.

سیدحسین رضویان رسانه ها را چشم و صدای جامعه دانست و اظهار داشت: من به عنوان یک رسانه ای جایگاه و ارزش رسانه ها و اصحاب رسانه را درک می کنم و معتقدم رسانه چشم و صدای جامعه است سیاست گذاری کنفرانس در این باره. حوزه های مختلف باید از ظرفیت رسانه ها برای یادگیری هر چه بیشتر شرایط واقعی رشت و دریافت راهنمایی بهره مند شوند.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورا به بررسی های انجام شده و سنجش میزان قرابت رشت با برخی شهرهای جهان که جامعه ای متضاد سنت و مدرنیته نیز دارند، اشاره کرد و گفت: رشت جامعه ای دارد که در آن وجود دارد. تضاد بین سنت و مدرنیته و در مجاورت آن با برخی از شهرهای جهان که در آن پذیرش و توسعه اجتماعی مهم است. یکی یکی از موضوعات این همایش است.

رضویان در ادامه برخی محورهای این همایش را برشمرد و گفت: توسعه شهری برنامه ریزی شده، با کیفیت، پیشرو و پایدار، توسعه و تقویت اقتصاد رقابتی شهر، ایجاد فضای مناسب برای ارتقای توسعه اجتماعی، “تلاش ها” . ریشه کنی فقر شهری، «تلاش برای تقویت نظام برنامه ریزی، اجرا و نظارت»، «تقویت نهادهای مدیریتی و اداری شهری»، «تشکیل شهروند توسعه محور»، «جایگاه رسانه در توسعه شهر» “گردشگری و شهر خلاق، آغاز توسعه” از عناوین این همایش است.

سید حسین رضویان به تأثیر متقابل توسعه متقابل انسان و جامعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: انسان جامعه را می سازد و جامعه انسانی را نمی توان شهر توسعه یافته، بلکه شهروند توسعه محور ساخت. نبود.

سید حسین رضویان، آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش تا 4 اسفندماه می باشد. خرداد ماه اعلام کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب یادداشت، مقاله و گزارش تحلیلی از سراسر ایران به دبیرخانه همایش در اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ارسال کنند. همچنین آدرس ایمیل کنفرانس [email protected] و شماره تماس 33222182-013 و 09116208826 موجود می باشد.

با اعلام اینکه آخرین مهلت ارسال اثر در قالب یادداشت، مقاله و گزارش تحلیلی تا 25 ام می باشد. خرداد و 31 خرداد آخرین ماه کنفرانس خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا