اخبار روز

بنتلی خودروی 1930 خود را بازتولید می کند و آن را در جاده می گذارد! / این ماشین 90 ساله بهتره یا ماشین نو؟! (+عکس)

اکنون دپارتمان مولینر بنتلی اسپید سیکس را زنده کرده و Continuation را به انتهای نام خود اضافه کرده است. Mullins تنها 12 واحد Speed ​​Six Continuation را تولید خواهد کرد که همه آنها قبلاً پیش فروش شده اند.

عصر ایرانبنتلی اسپید شش این خودرو یکی از مهم‌ترین خودروهای تاریخ بنتلی است که علاوه بر حس کلاسیکی که دارد، در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز در سال‌های ۱۹۲۹ و ۱۹۳۰ نیز قهرمان شد.

اکنون بخش مولینر یک بار دیگر بنتلی Speed ​​Six را زنده کرد و Continuation را به انتهای نام خود اضافه کرد. Mullins تنها 12 واحد Speed ​​Six Continuation را تولید خواهد کرد که همه آنها قبلاً پیش فروش شده اند. قیمت این محصول بر اساس شرایط قرارداد مشتری 1.8 میلیون دلار برآورد شده است.

در بخش موتور این کلاسیک خاص، از یک موتور 6.5 لیتری 6 سیلندر استفاده شده است که در آزمایشات دینو 205 اسب بخار تولید می کند که تقریباً مشابه مدل اصلی 1930 است.

تولید سرعت شش از مهرماه شروع می شود و هر دستگاه حدود 10 ماه طول می کشد تا تکمیل و به خریدار تحویل داده شود. امکان تعامل بین مشتری و مولینر در طول فرآیند تولید به منظور انجام برخی تنظیمات در حال بررسی است. بنتلی قصد دارد تا پایان سال 2025 تمام 12 خودرو را به مشتریان تحویل دهد.

باید بگویم بنتلی اسپید سیکس که در سال 1928 معرفی شد، نسخه اسپرت مدل 6.5 لیتری بود. نسخه معمولی از 2 کاربراتور SU با قدرت 180 اسب بخار استفاده می کرد و 182 دستگاه تولید شد. نسخه ویژه مسابقات 200 اسب بخار قدرت داشت و توانست در مسابقات مهمی مانند لمان پیروز شود.

لازم به ذکر است که این دومین تجربه است بنتلی این یک کپی از مدل های افسانه ای او است، زیرا مدل 4.5 لیتری نیز در ابتدای سال 2019 ظاهر شد. پنکه در سال 1929، 12 دستگاه تولید و به مشتریان تحویل داده شد. این ماشین اینجا در عصر ایران معرفی کردیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا