اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

بهترین مرکز خرید انواع درب های ساختمانی با کیفیت و لوکس

یکی از اصلی ترین و مهمترین اجزا هر ساختمان که از چند جنبه امنیت، معماری، تفکیک فضا و زیبایی تاثیر مستقیم دارد درب های ساختمان می باشد. درب نقش حفاظتی و امنیتی، زیبا سازی فضا، جدا کردن قسمت های مختلف و خصوصی سازی، عایق صوتی و حرارتی و حفظ حریم شخصی افراد را دارد. با توجه به نقش غیر قابل انکار درب در آسایش، آرامش و حفاظت ساکنین ساختمان، توجه به نکات مهم در انتخاب و خرید درب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

می توان گفت اولین و بهترین راه حل جهت تهیه و خرید درب های استاندارد و با کیفیت انتخاب فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی درب های ساختمانی می باشد. شما می توانید با یک سرچ ساده از فروشگاه ها، نمایندگی ها و مراکز معتبر آگاهی پیدا کنید. گروه صنعتی هیراد با تجربه ی سال ها کار با برند های مختلف درب توانسته یکی از برترین تولید کنندگان درب های فلزی در شرق کشور باشد. این مجموعه با گرد آوری با کیفیت ترین درب های ساختمانی از برند های ترک و برند های با کیفیت ایرانی مجموعه ای کامل از درب های ساختمانی لازم برای هر مجتمع و یا ساختمان را فراهم نموده است.

لیست درب های لازم برای ساختمان

درب حیاط و درب پارکینگ

درب ضد سرقت

درب اتاق

درب سرویس و درب حمام

درب انباری

درب ضد حریق

درب حیاط و پارکینگ

درب حیاط و درب پارکینگ به عنوان قسمتی از ساختمان که در معرض دید عموم قرار دارد، شناسنامه و نشانه ی هویت ساختمان می باشد. درب های فلزی از بهترین انتخاب ها برای درب حیاط و درب پارکینگ محسوب می شوند، زیرا درب های فلزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و در شرایط جوی مختلف می توانند به خوبی با ظاهر و کارایی اولیه ایفای نقش نمایند. شرکت هیراد با تولید بیش از 230 طرح متفاوت و زیبا به کمک طراحان با تجربه و دستگاه های پیشرفته لیزری از تولید کنندگان پشتاز در زمینه ی درب های فلزی و ساختمانی می باشد. علاوه بر طرح های زیبا و متنوع موجود در مجموعه، امکان تولید درب به صورت اختصاصی و با طرح سفارشی وجود دارد.

درب های حیاط و پارکینگ با توجه به متراژ دهنه ی ساختمان، نیاز و سلیقه ی مشتری قابل تولید در ابعاد سفارشی و قابل نصب به صورت درب لولایی، درب اتوماتیک و درب ریلی می باشند. تمامی درب های فلزی در گروه صنعتی هیراد توسط برش لیزری و جوش با ظرافت و دقت تمام تولید می شوند.

پوشش درب های فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که با تکنولوژی روز دنیا بر روی درب ها قرار گرفته، به موجب این پوشش درب تا سال ها به تجدید رنگ نیاز پیدا نمی کند. استفاده از فولاد گالوانیزه باکیفیت در ساختار چهار چوب و کلاف درب های حیاطی و پارکینگی هیراد باعث افزایش ماندگاری و دوام این درب ها در تمام شرایط آب و هوایی شده و مخصوصا در مناطق دارای آب و هوای مرطوب محبوبیت بسیاری دارد. همچنین تغییر سبک ساخت و تولید درب پارکینگ و درب ریلی هیراد باعث بهبود کیفیت و کارایی درب های پارکینگی و ریلی شده است.

درب ضد سرقت

شما چه در منزل ویلایی سکونت داشته باشید و چه در آپارتمان و مجتمع های مسکونی، بهترین انتخاب برای درب ورودی منزل، نصب یک درب ضد سرقت ایمن و استاندارد می باشد. بارها دیده شده در آپارتمان ها با وجود حضور سایر ساکنین ساختمان، سرقت از واحدی که درب ایمنی نداشته صورت گرفته است. متاسفانه امروزه به دلیل ورود درب های ضد سرقت تقلبی با ظاهر درب اصلی شناسایی و خرید درب ایمن برای افراد عادی سخت شده است. راه هایی برای شناسایی درب ضد سرقت اصل از تقلبی وجود دارد، اما بهترین و مطمئن ترین راه، خرید درب از نمایندگی ها و مجموعه های معتبر می باشد. مجموعه ی هیراد پس از آزمایش و تست انواع درب، با کیفیت ترین درب های ضد سرقت ایرانی و ترک را برای عرضه در مجموعه ی خود گرد آوری نموده است. هر یک از این درب های ضد سرقت هم از طرف شرکت تولید کننده و هم از طرف مجموعه ی هیراد ضمانت شده تا شما با خیالی آسوده درب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین مرکز خرید انواع درب های ساختمانی با کیفیت و لوکس

درب اتاق و درب سرویس و حمام

در بسیاری از ساختمان ها جهت کاهش هزینه از درب های اتاقی برای درب سرویس و حمام نیز استفاده می شود، غافل از اینکه این کاهش هزینه ی اولیه در گذر زمان شما را متحمل پرداخت هزینه ی دو برابر خواهد کرد. گروه صنعتی هیراد درب های حمام و سرویس بهداشتی را با همان طرح، رنگ و ظاهر درب اتاقی به صورت کاملا ضد آب و فومیزه شده تهیه نموده است. شما می توانید درب های فومیزه را برای درب حمام و سرویس و درب های اتاقی را با همان طرح و رنگ برای درب های اتاق خواب استفاده نمایید. بدین صورت هم فضای داخلی ساختمان از هماهنگی و یک دستی لازم برخوردار است و هم درب حمام و سرویس شما در گذر زمان دچارپوسیدگی نشده و از تحمیل هزینه ی تعمیر و تعویض درب نجات پیدا می کنید.

بهترین مرکز خرید انواع درب های ساختمانی با کیفیت و لوکس

درب ضد حریق

برای ساختمان های تجاری و اداری، مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها، پاساژ ها و فروشگاه ها و … از درب های ضروری خروج اضطراری و درب های ضد حریق جهت حفظ امنیت ساکنین و افرادی که در این ساختمان ها تردد می کنند استفاده می شود. شاید در گذشته اهمیت وجود این درب ها قابل درک برای همه نبود اما امروزه با توجه به حوادث آتش سوزی مانند آتش سوزی ساختمان پلاسکو دیگر ضرورت وجود درب های ضد حریق بر کسی پوشیده نیست.

درب های ضد حریق به دلیل ساختار و توان ویژه ای که دارند می توانند از سرعت انتشار گاز های سمی، دود و آتش جلوگیری نمایند و به ساکنین و گروه نجات فرصت خروج از ساختمان را بدهند و از شدت خسارت های مالی و جانی به شدت بکاهند. مجموعه صنعتی هیراد درب های ضد حریق استاندارد دارای تاییدیه رسمی از سازمان آتش نشانی کشور را در مجموعه خود در کنار درب های ساختمانی گرد اوری نموده تا ضمن خدمات رسانی در زمینه ی درب های ساختمانی، در ارتقا امنیت ساختمان ها در هنگام وقوع حوادث نا گوار مانند آتش سوزی و زلزله قدمی برداشته باشد.

مجموعه هیراد با داشتن دو دفتر مرکزی در تهران و مشهد و 12 نماینده فعال در سطح کشور در تلاش است تا بهترن و مناسب ترین نوع درب های ساختمانی را در اختیار شما قرار دهد. شما میتوانید با بازدید از وب سایت این شرکت به نشانی Https://a-hirad.com و همچنین تماس با شماره های تماس دفاتر این مجموعه نسبت به انتخاب و خرید تضمین شده و با کیفیت اقدام نمایید. شماره تماس های 02144088935 و 05138387100 آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا