اخبار روز

به جای تهدید به تعهدات خود عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تعطیلی محدوده املاک دیوار و شیپور ضمن اشاره به سابقه این حادثه گفت: دیوار از 18 شروع به کار کرده است. مهر 1402 با سیستم املاک و مسکن مرتبط است. در هنگام ثبت آگهی، هر کاربری که بخواهد آگهی ملکی درج کند می تواند از این سامانه استفاده کرده و کارت شناسایی مطابق کد ملی با کد پستی دریافت کند. به گفته اشکان ارمندهی، مشکل اینجاست که دوستان وزارت راه و شهرسازی چندین ماه است که در یک موضوع سلیقه ای در خصوص محل قرارگیری دکمه ورود به سیستم در این سامانه، بدون در نظر گرفتن استانداردهای طراحی، گیر کرده اند. رابط.

به گفته مدیر عامل دیور در جلسه 20 اسفند شهریور 1402 با حضور وزیر محترم ارتباطات صورت گرفت. برای پلتفرم ها این تعهد – ایجاد پورتال اتصال به سامانه املاک و اسکان – تعیین شد و در کمترین زمان ممکن به تعهد خود عمل کردیم. در همین جلسه تعهداتی برای وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شد که هنوز محقق نشده است. از جمله تعهدات این وزارتخانه این بود که اگر فردی غیر از مالک قصد تبلیغ ملکی را داشته باشد، فقط می تواند آن را در هنگام ثبت آگهی در پلت فرم منتشر کند، کد کشور و شماره تلفن همراه صاحب آگهی را وارد کند و بعد از آن. آگهی ممکن است با اجازه مالک منتشر شود. اجرای این موضوع یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی است اما تاکنون هیچ اقدامی برای مشخص شدن این روند انجام نشده است. از موضع دوستان وزارت راه و شهرسازی تعجب می کنم که فقط بر موضوع قرنطینه تاکید دارند. ما 7 ماه است که به تعهدات خود عمل کرده ایم و هر کاربر می تواند هنگام ثبت آگهی املاک، درگاه اتصال به سامانه املاک و اسکان را مشاهده کند.

مدیرعامل دیوار همچنین با توجه به مشکلات فنی وب سرویس سامانه املاک و اسکان می گوید: بهمن در سال 1402 و پس از گذشت 4 ماه از اتصال این سامانه به دیوار، پس از جلساتی که با مسئولان وزارت راه داشتیم طی نامه ای به رئیس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، مجموعه ای را اعلام کردیم. نواقص موجود در این سیستم و خواستار رفع آنها شد. تأخیر در پاسخگویی، نرخ تأیید پایین برای درخواست‌های ارسالی (فقط 10 درصد)، معیارهای نادرست برای احراز هویت مانند اینکه کاربر می‌تواند آگهی خود را با استفاده از کد پستی یک ملک غیرمرتبط تأیید کند، از کاستی‌های این سامانه است. ، اما تاکنون هیچ راه حلی وجود ندارد. این مشکلات حل نشده است.

آرمندی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: البته ما به این وضعیت تکراری عادت کرده ایم، زیرا از سال 2018 هر سال در این فصل که زمان اصلی جابجایی مستاجران است، آژانس هایی که به تعهدات خود عمل نمی کنند، عمل می کنند. فقط می‌خواهم تقصیر را به گردن سکوها بیندازم به خاطر انتقادها و گلایه‌ها، چند سالی می‌گفتند که قیمت‌ها از سایت حذف شود، یک سال دستور توقیف دادند و حالا از ممنوعیت صحبت می‌کنند. .

مدیرعامل شرکت دوار گفت: حتی فهرستی از کسانی که عمداً در حوزه املاک اقدام به انتشار آگهی های غیرواقعی کرده و به دلیل تضییع حقوق و اتلاف وقت کاربران از آنها شکایت کرده اند، تهیه کرده ایم. زیرا این موضوع یکی از دغدغه های اصلی وال برای افزایش کیفیت تبلیغات است.

آرماندهی در پایان تاکید کرد: همچنین در تاریخ دهم کاربران آگهی املاک را احراز هویت کردیم. آذر 1402 ما همچنین سیستم دیگری به نام Venifay را فعال کرده ایم. جلوگیری از انتشار تبلیغات غیر واقعی یکی از اهداف و برنامه های اصلی ماست. ما از هر اقدامی که به تحقق این هدف کمک کند استقبال می کنیم و آماده همکاری و تعامل در اجرای آن هستیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا