اخبار روز سینما

تاریخ انتشار انیمه Terminator Zero مشخص شد + تریلر

برای طرفداران پر و پا قرص ترمیناتور، اعلام تاریخ انتشار انیمه Terminator Zero ساخت «نتفلیکس» بر اساس فیلم کلاسیک آن در 1984، رویایی است که به حقیقت پیوست.

انیمه Terminator Zero این فرنچایز محبوب را با فرمتی جدید زنده می‌کند‌. فرانچایز ترمیناتور، بر اساس همان فیلمی که با بازی «آرنولد شوارتزنگر» شناخته می‌شود، با ساخت شش فیلم، یک مجموعه تلویزیونی و اکنون یک سریال انیمه‌ای، جایگاه خود را در فرهنگ عامه تثبیت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار و تریلر انیمه Terminator Zero

این پروژه اولین بار در 12 نوامبر 2023 (21 آبان 1402)، طی رویداد هفته گیک «نتفلیکس» با عنوان ترمیناتور: سریال انیمه معرفی شد. شش ماه بعد، «نتفلیکس» عنوان رسمی آن را به Terminator Zero تغییر داد.

در فیلم روز داوری ، متوجه می‌شویم که 30 آگوست 1997 (8 شهریور 1376)، روزی است که «اسکای‌نت»، شبکه هوش مصنوعی، به خودآگاهی می‌رسد. این اتفاق باعث جنگی فاجعه‌آمیز بین انسان و ماشین می‌شود که شامل مبارزان مقاومت از انسان‌های واقعی و سایبورگ‌های سفر در زمان است. هسته اصلی داستان ترمیناتور، یک سایبورگ بوده که از آینده با ماموریتی خاص فرستاده می‌شود تا «سارا کانر» و پسر متولد نشده او، «جان» که قرار است نجات‌دهنده بشریت شود و بنابراین تهدیدی برای نقشه‌های نهایی «اسکای‌نت» به شمار می‌رود؛ را بکشد.

نبرد بین انسان و ماشین در دهه‌های آخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم گسترش می‌یابد، زیرا ترمیناتور با عزم راسخ به دنبال مأموریت خود است. مجموعه این انیمه جدید با تیمی از «اسکای‌دنس»، استودیو تولید انیمیشن ژاپنی «Production I.G» و «متسون توم» در راس کار، از یک تیم تولید حرفه‌ای بهره می‌برد.

استودیو «Production I.G». علاوه بر Ghost in the Shell، انیمه‌های محبوب دیگری را نیز ساخته است. آن‌ها استودیویی هستند که از پشت صحنه، اکشن‌های نفس‌گیر Psycho-Pass، دنیای پرشور Haikyu و فانتزی تاریک Blood+ را ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Terminator Zero چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: oneesports

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا