اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم تلفن سیاه 2 به تعویق افتاد

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده در جدیدترین اخبار سینمایی، تاریخ اکران فیلم تلفن سیاه 2 با بازی «ایثن هاک» به تعویق افتاد.

بر اساس خبرهای جدیدی که به انتشار رسیده‌اند، این فیلم ترسناک که پیش از این قرار بود در 14 فوریه 2025 (25 بهمن 1403) اکران شود، حالا در تاریخ 17 اکتبر 2025 (25 مهر 1404) روی پرده سینما خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم تلفن سیاه 2

در حال حاضر هیچ فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ برنامه‌ریزی نشده است و تنها رقیب فیلم The Black Phone 2 در آن زمان، فیلم ترون: آرس خواهد بود که یک هفته قبل از آن اکران می‌شود. «ایثن هاک»، «میسون تامس»، «مادلین مک‌گرو»، «جرمی دیویس» و «جیمز رانسون» در تلفن سیاه ۲ دوباره نقش‌های خود را از فیلم اول ایفا می‌کنند.

جزئیات داستانی این دنباله هنوز فاش نشده است. «اسکات دریکسون» و «سی. رابرت کارگیل» که نویسندگان فیلمنامه تلفن سیاه بودند، برای نوشتن فیلمنامه دنباله نیز بازگشته‌اند. «جیسون بلام» نیز وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد. هنوز مشخص نیست که «دریکسون» کارگردانی فیلم تلفن سیاه 2 را نیز برعهده خواهد داشت یا خیر.

تاریخ اکران فیلم تلفن سیاه 2

خلاصه داستان فیلم اول فیلم تلفن سیاه که در سال 2022 منتشر شد، داستان «فینی شاو»، پسر 13 ساله خجالتی، اما باهوشی را روایت می‌کند که توسط یک قاتل روانی ربوده خواهد شد و در زیرزمینی عایق صدا محبوس می‌شود. زمانی که تلفن خراب روی دیوار شروع به زنگ زدن می‌کند، «فینی» متوجه می‌شود که می‌تواند صداهای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا به «فینی» کمک کنند تا از سرنوشت شوم آنها فرار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم تلفن سیاه 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا