اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Apartment 7A مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Apartment 7A که دنباله اثر سینمایی «رومن پولانسکی»، یعنی بچه رزماری (Rosemary’s Baby) است، شب گذشته مشخص شد.

«جولیا گارنر»، بازیگر جوان و مستعد هالیوودی، قرار است در پیش درآمد فیلم Rosemary’s Baby برای Paramount+ ایفای نقش کند. چندی پیش، خبری مبنی بر اینکه شبکه پارامونت پلاس در حال تولید پیش درآمد فیلم ترسناک Rosemary’s Baby است و در حال حاضر تاریخ  اکران آن نیز مشخص شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Apartment 7A مشخص شد

فیلم بچه رزماری بر اساس رمانی به همین نام از «ایرا لوین»، داستان زن جوانی را نشان می‌دهد که در انتظار اولین فرزندش است. فیلم آپارتمان 7A با اولین فیلم مدرنی که به عنوان پیش درآمد یک فیلم ترسناک کلاسیک عمل می‌کند، فاصله زیادی دارد و اخیراً این روند در فیلم‌هایی مانند The First Omen دیده شده است. اگرچه پیش درآمدها اغلب موفق نبودند، اما داستان غنی Rosemary’s Baby، منحصربه‌فرد است و می‌توان از آن انتظار اثر خوبی داشت.

تاریخ اکران فیلم Apartment 7A

شب گذشته، خبری منتشر شد که اعلام کرد تاریخ دقیق این سریال هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالاً به سپتامبر یا اکتبر (شهریور/مهر 1403) نزدیک‌تر باشد. «دایان ویست»، «جیم استراگس»، «مارلی سیو»، «رزی مک‌یوان»، «کوبنا هولدبروک-اسمیت» و «کوین مک‌نالی» از بازیگران فیلم آپارتمان ای 7 خواهند بود. «ناتالی اریکا جیمز» به همراه «اسکایلر جیمز» و «کریستین وایت» فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. «جان کرازینسکی»، کارگردان فیلم A Quite Place، در کنار «مایکل بی» و «برد فولر» نیز تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت پیش درآمد بچه رزماری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا