اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل چهارم Only Murders In The Building مشخص شد

هولو با انتشار تریلری هیجان‌انگیز، تاریخ پخش فصل چهارم Only Murders In The Building اعلام کرد. تریلر جدید ماجراجویی‌های کمدی سه شخصیت اصلی در هالیوود را به تصویر می‌کشد.

طبق چیزی که در تریلر رخ داد، فصل جدید سریال Only Murders In The Building حول محور قتل «ساز پاتاکی» با بازی «جین لینچ» و «چارلز هیدن سوج» با بازی «استیو مارتین» می‌چرخد. به نظر می‌رسد که این اتفاق، کارآگاهان آماتور را به ترک آپارتمانشان در آکرونیا و سفر به هالیوود سوق می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل چهارم Only Murders In The Building مشخص شد

بر اساس تریلر، در فصل چهارم سریال Only Murders In The Building ، داستان بر قتل «ساز پاتاکی» متمرکز است. این حادثه، کارآگاهان آماتور را به ترک آپارتمان‌های آکرونیا و شروع سفری به هالیوود می‌کشاند. اما هیجان به همین جا ختم نمی‌شود! تریلر حضور «ملیسا مک‌کارتی» را به عنوان یکی از بازیگران جدید سریال تایید می‌کند.

پیش از این، حضور چهره‌های دیگری مانند «مالی شانن»، «ایوا لانگوریا» و «مریل استریپ» نیز در این فصل قطعی شده بود. انتظار می‌رود فصل چهارم تنها قتل‌های درون ساختمان با حضور ستارگان جدید و ماجراهای پیچیده‌تر، پربیننده‌ترین فصل این سریال تا به امروز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش فصل چهارم Only Murders In The Building با حضور بازیگر محبوب هالییود، ملیسا مک‌کارتی، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا