اخبار روز سینما

تخصیص سریال کیانوش عیاری بالاخره مشخص شد. دیگر سرگردان نیست. «۸۷ متر» از شبکه یک پخش می شود

تخصیص پخش سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری مشخص شد و به جای اختصاص به تریبون های شبکه خانگی روی آنتن شبکه یک می رود. عیاری اعلام کرد که زمان پخش این سریال طی 10 تا 15 روز آینده مشخص می شود. پیش از این سیمافیلم درباره احتمال انتقال این سریال به تلویزیون های خارجی صحبت کرده بود.

به گزارش بازتاب آنلاین، کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون درباره احتمال پخش سریال «87 متر» تا 15 روز آینده در برنامه رادیویی «استودیو هشت» صحبت کرد. او می گفت هر سریالی که برای تلویزیون می سازد برای پول ساخته شده است.

عیاری درباره «87 متر» گفت: خود ما هم سر این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف 10 تا 15 روز آینده تکلیف مشخص می شود و از تلویزیون پخش می شود. این سریال از شبکه 1 پخش می شود.

سریال «87 متر» در سال 1395 کلید خورد و کیانوش عیاری و همکارانش در طول تولید بارها به دلیل بودجه ساخت آن را متوقف کردند و سرانجام فیلمبرداری آن در زمستان 1398 به پایان رسید و قرار بود ساعت 14 پخش شود که به تعویق افتاد چندین بار. عیاری در مصاحبه هایی از اصلاحات انجام شده در سریال صحبت کرد و حتی زمانی که از آماده سازی سریال برای پخش دلسرد شد و تمایلی به انجام اصلاحات نداشت، گفت.

حسین سلیمانی و علی دهکردی در نمایی از سریال 87 متری

اردیبهشت ماه سال گذشته مهدی نقویان، رئیس سیما فیلم در نشستی خبری از واگذاری حق پخش سریال «۸۷ متر» به شبکه داخلی خبر داده بود، اما پس از بازبینی این سریال در چند تریبون، اطلاع رسانی شد. حاضر نبودند او را آزاد کنند. دلیل اصلی این است که «78 متر» سریالی ستاره محور نیست و فراز و نشیب خاصی ندارد.

خلاصه پروژه انتقال این سریال به شبکه خانگی راه به جایی نبرد و پیشنهاد شد مثل «سرزمین مادری» از تلویزیون پخش شود. الان هم به نظر می رسد تلویزیون تصمیم گرفته آن را از شبکه یک پخش کند تا بالاخره نقش این سریال مشخص شود.

عیاری سریال «87 متر» را با حضور بازیگرانی چون علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شاهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی و … کارگردانی کرد. و داستان آن درباره مردی میانسال است که به همراه همسر، دو دختر و پسرش از فروشنده ای به نام فرج ناصری خانه ای می خرند، اما در روز کوچ متوجه می شوند که خانه به دیگری فروخته شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا