اخبار روز سینما

تریلر انیمه Haikiyuu!!: The Dumpster Battle منتشر شد

اخیرا «کرانچی رول» تریلر انیمه Haikiyuu!!: The Dumpster Battle را منتشر کرده است که در آن مسابقه بین تیم‌های نکوما و کاراسونو را به تصویر می‌کشد.

داستان این انیمه درباره «شویو هیناتا» است که با هدف ادامه دادن مسیر قهرمانی تیم خود به تیم والیبال دبیرستان «کاراسونو» می‌پیوندد؛ اما «شویو» متوجه می‌شود که برای رسیدن به این هدف، باید با یک رقیب فوق‌العاده قوی به نام «توبیو کاگیاما» روبرو شود. ترکیب آن‌ها در تیم یک تغییر مهم ایجاد می‌کند و این تیم برای مسابقه‌ای حساس با تیم قدیمی‌اش، یعنی «نکوما»، آماده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه Haikiyuu!!: The Dumpster Battle

تریلر انتشار یافته از Haikiyuu!!: The Dumpster Battle به‌طور خلاصه وقایعی از فصل سوم انیمه را به تصویر می‌کشد و همچنین برخی سکانس‌های جدید را نیز به نمایش می‌گذارد.

این انیمه بر اساس مانگای محبوبی به همین نام اثر «هاروایچی فوروداته» ساخته شده و توسط «سوسومو میتسوناکا» کارگردانی و نویسندگی آن انجام شده است. از جمله صداپیشگان این انیمه می‌توان به «آیومو ماراسه» و «ساتوشی هینو» اشاره کرد.

 

Haikiyuu!!: The Dumpster Battle در تاریخ 31 ماه مه 2024 (11 خرداد 1403) در سینماهای آمریکا به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه Haikiyuu!!: The Dumpster Battle چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا