اخبار روز سینما

تریلر انیمه The Banished Former Hero Lives as He Pleases منتشر شد

به تازگی خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند تریلر انیمه The Banished Former Hero Lives as He Pleases منتشر شد؛ در ادامه به معرفی این انیمه خواهیم پرداخت.

انیمه تلویزیونی The Banished Former Hero Lives as He Pleases که بر اساس سری رمان‌های فانتزی نور، نوشته «شین کودوکی» و تصویرگری «شکوان» است، یک تریلر جدید و جذاب منتشر کرده که بر روابط بین شخصیت‌های اصلی، «آلن» و «آنت» تمرکز دارد. این سریال در حال پخش در ژاپن است و همچنین در «Crunchyroll» به عنوان بخشی از برنامه همزمان انیمه بهار 2024 پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه The Banished Former Hero Lives as He Pleases

رمان‌های اصلی قهرمان پیشینی که به دلخواه زندگی می‌کند، توسط «شین کودوکی» نوشته شده و توسط «چوکو آن» تصویرگری شده‌اند و توسط ناشر «TO Books» تحت عنوان «TO Bunko» در ژاپن منتشر می‌شوند. یک نسخه به زبان انگلیسی نیز توسط «J-Novel Club» در دسترس است. کازوئومی کوگا کارگردانی این انیمه تلویزیونی را در استودیوهای «دین» و «ماروی جک» انجام می‌دهد.

«آلن» به خاطر سطح پایین و عدم وجود هدیه‌ای از طرف خداوند از دوک‌ نشینی «وستفلدت» اخراج می‌شود و همه چیز به نظر می‌رسد از دست رفته است؛ اما با حفظ خاطرات زندگی گذشته به عنوان یک قهرمان، «آلن» بالاخره می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد. این آرامش لحظه‌ای به پایان می‌رسد، زمانی که «آلن» نامزد سابق خود را نجات می‌دهد و یک داستان جدید برای قهرمان پیشینی که به دلخواه اخراج شده شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه The Banished Former Hero Lives as He Pleases چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا