اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Ultraman: Rising منتشر شد

نخستین تریلر انیمیشن Ultraman: Rising به انتشار رسید. انیمیشن جدید نتفلیکس با عنوان اولترامن: طلوع، از ایده‌ای 25 ساله سرچشمه می‌گیرد.

کارگردان انیمیشن جدید نتفلیکس با عنوان اولترامن: طلوع، در مصاحبه‌ای با مجله SFX، درباره ایده‌ای صحبت کرد که تقریباً 25 سال در ذهنش پرورش یافته بود. اولترامن برای بسیاری در ژاپن، یک ابرقهرمان نمادین است. این شخصیت اولین بار در سال 1966 در سریال اولترا کیو معرفی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Ultraman: Rising منتشر شد

انیمیشن اولترامن: طلوع در طول دهه‌ها در قالب برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی متعددی حضور داشته است؛ اما برای «شانون تیندل»، این دنیا چیزی فراتر از یک شخصیت خیالی خواهد بود. او 25 سال پیش ایده‌ای برای یک فیلم برای این شخصیت داشت که تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسید.

«تیندل» در مصاحبه‌ای با مجله SFX می‌گوید:

هیچوقت فکر نمی‌کردم راهی وجود داشته باشد که بتوانم حقوق شخصیت‌ها را به دست بیاورم. در آن زمان، موانع قانونی زیادی وجود داشت.

با وجود این چالش‌ها، «تیندل» تسلیم نشد. او فیلمنامه‌ای نوشت و حتی هنر مفهومی دقیقی برای ایده‌اش ترسیم کرد. سال‌ها بعد، تماسی غیرمنتظره از نتفلیکس دریافت کرده بود که آن‌ها می‌خواستند فیلم او را بسازند.

اولترامن: طلوع داستان «کن ساتو»، یک ستاره بیسبال را دنبال می‌کند که به یک اولترامن تبدیل می‌شود. او به همراه ا«می»، یک «کایجوی» کوچک، وظیفه‌ی نجات جهان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Ultraman: Rising چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا