اخبار روز سینما

تریلر سریال Dune: Prophecy منتشر شد

اولین تریلر سریال Dune: Prophecy که پنج سال پیش توسط سرویس استریم «مکس» برای ساخت سفارش داده شده بود، بالاخره پس از مدت‌ها منتشر شد.

این سریال که قرار است در پاییز امسال با یک فصل شش قسمتی منتشر شود؛ در مقایسه با سایر سریال‌های اورجینال، کوتاه است. تیزر این سریال روز چهارشنبه توسط «کیسی بلویز»، رئیس و مدیرعامل محتوای «اچ‌بی‌او» و «مکس»، در مراسم معرفی آثار جدید کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» رونمایی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Dune: Prophecy

سریال Dune: Prophecy با عنوان قبلی تلماسه: فرقه خواهر از دنیای گسترده تلماسه ساخته نویسنده «فرانک هربرت»، الهام گرفته شده و داستان آن 10 هزار سال قبل از ظهور «پل آتریدیس» را روایت می‌کند. این اثر بر اساس رمان فرقه خواهران نوشته «برایان هربرت» و «کوین جی اندرسن» ساخته شده است. داستان آن حول محور دو خواهر «Harkonnen» می‌گذرد که برای مقابله با تهدیدی که آینده بشریت را به خطر می‌اندازد؛ مبارزه می‌کنند و فرقه‌ای افسانه‌ای را پایه‌گذاری می‌نمایند که بعدها با نام «Bene Gesserit» شناخته می‌شود.

Dune: Prophecy که در مراحل ساخت با تغییرات عمده‌ای در بازیگران، نویسندگان و کارگردانان به دلیل همه‌گیری و اعتصابات مواجه شد؛ ستارگانی همچون «واتسون»، «اولیویا ویلیامز»، «تراویس فیمل»، «جودی می»، «مارک استرانگ»، «سارا صوفی بوسنینا»، »جاش هوستون»، «کلویی لی»، «جید انوکا»، «فائولین کانینگهام»، «ادوارد دیویس»، «آیف هندز»، «کریس میسون»، «شالوم برون فرانکلین»، «جیهائه»، «تابو»، «چارتیرا چاندران»، «جسیکا باردن»، «اما کانینگ ویرین» و… را در اختیار دارد.

«آلیسون شاپکر» به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. «دایان ادِمو جان» که جزو کسانی بود که در مراحل اولیه از پروژه جدا شد، به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان سریال و تهیه‌کننده اجرایی شناخته می‌شود. «آنا فورستر» تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان چندین قسمت از جمله قسمت اول است. «جردن گلدبرگ»، «مارک توبی»، «جان کامرون»، «متیو کینگ»، «اسکات زد برنز» و «جان اسپایث» به همراه «برایان هربرت» نویسنده، در کنار «بایرون مریت» و «کیم هربرت» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی از طرف بنگاه «فرانک هربرت» حضور دارند. «کوین جی اندرسن» نویسنده نیز به عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کند.

این سریال محصول مشترک «مکس» و «لجندری تلویژن» است. فیلم پرفروش تلماسه: بخش 2 نیز از کمپانی «Legendary» قرار است این ماه توسط سرویس «مکس» اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Dune: Prophecy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا