اخبار روز سینما

تریلر مینی سریال Presumed Innocent با بازی جیک جیلنهال منتشر شد

«اپل تی‌وی پلاس» (Apple TV+) اولین تریلر مینی سریال Presumed Innocent (بی گناه) با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را منتشر کرد.

این تریلر با صدای «جیلنهال» در نقش «راستی سبیچ» آغاز می‌شود که می‌گوید:

عشق آن چیزی نیست که مردم به شما می‌گویند. به تجربه من، عشق فقط چیزی است که رشد می‌کند. تا روزی که می‌بینید به کسی نیاز دارید.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر مینی سریال Presumed Innocent

این تریلر، آغاز یک رابطه عاشقانه پرحرارت است که در نهایت منجر به مظنون شدن شخصیت «جیلنهال» به قتل می‌شود. اما آیا او واقعا قاتل است؟

سریال Presumed Innocent به کارگردانی «دیوید ای. کلی» و تهیه‌کنندگی اجرایی «جی.جی. آبرامز»، قرار است در تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد) به نمایش درآید. این سریال چند روز پس از نمایش جهانی خود در فستیوال ترایبکا در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد) منتشر خواهد شد.

این سریال که بر اساس رمان پرفروش «اسکات ترو» در سال 1990 ساخته شده، وسواس، روابط، سیاست و قدرت و محدودیت‌های عشق را زمانی که متهم در تلاش برای حفظ خانواده و زندگی مشترکش است، مورد بررسی قرار می‌دهد.

در ادمه می‌توانید تریلر Presumed Innocent را مشاهده کنید:

در این سریال علاوه بر «جیک جیلنهال»، بازیگران دیگری همچون «روث نگا»، «بیل کمپ» و «الیزابت مارول» نیز حضور دارند. «دیوید ای. کلی» نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست نویسندگان این سریال است. «جی.جی. آبرامز» و «ریچل راش ریچ» تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

«کلی» همچنین به همراه «متیو تینکر»، تهیه‌کننده اجرایی است. «جیک جیلنهال»، «داستین تامسون» و «شار وایت» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. «ترو» و «میکی جانسون» تهیه‌کنندگان مشترک اجرایی و «آنه سویتسکی» کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول سریال هستند. «گرگ یایتانز» نیز کارگردانی قسمت‌های دیگر را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Presumed Innocent چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا